Gå til innhold

Cracker-angrep på Diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo ta en titt selv (navnet på nettsiden er nevnt litt tidligere i tråden).

7200690[/snapback]

Hadde jeg nevnt hele navnet hadde jeg vel fått en warn/ban igjen, men halve navnet har jeg nevnt slik at de som faktisk har hørt om nettstedet kanskje vet hva jeg snakker om.

7200775[/snapback]

Eller de som greier å søke...

Lenke til kommentar

Antall brukere online i denne tråden er da ikke noe i forhold til babethreaden? :lol:

 

Min første reaksjon da jeg så det annerledese skin-et og bare den ene tråden da jeg trykket på HW-snarveien til mine innlegg, var: Jeg har blitt logget ut (da ser det litt annerledes ut)! SÅ oppdaget jeg at jeg var online. Byttet derfor skin, men savnet flere topics under mine innlegg. Ville da kontakte Ueland på MSN (som nok ikke ville ha svart fordi han var opptatt med "noe annet"). Så så jeg nyheten på toppen og fikk endret passord til mitt überh4xxorz-passord som ingen kan knekke. :love:

 

Uansett. Gi oss navn, admins, så vi kan ut i krigen! Lenge leve fedrelandet - lenge leve diskusjon.no! *patriotisk stemme* :ph34r:

 

ENDRET: Glemte det viktigste! Er utrolig stolte av dere som styrer med dette forumet. Mer kunnskap og kjærlighet skal man lete lenge etter. *gruppeklem*

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Link fjernet

 

For de som vil se hvilken exploit som er brukt.

Vi kan vel egentlig bare regne med at brukerdatabasen ligger trygt lagret hos en eller annen random script kiddie et eller annet sted i Norge akkurat nå.

 

Credits til hw crewet for at dere ryddet opp så fort, ;)

Endret av apedoktor
Lenke til kommentar

Takk til drift! Godt jobba.

 

MEN, eg vet ikke hvilken paranoiainstilling eg har akkurat no, men er det ikke litt risikabelt å be *alle* brukerene om å bytte passord når dere har hatt angrep, og det tydelig kan sees at flere ting har blitt endret på hos dere, både i systemet, databasen og i filene?

 

Eg mener, å utnytte en exploit for å komme seg inn i systemet deres, for deretter å endre litt på "endre_passord.php" fila. Deretter kan man lene seg tilbake å se at styret/drift anbefaler folk til å bytte passord. Og hva skjer da? Ikke vet eg men eg vil gjerne vite det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...