I.A.G. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Dette var litt skummelt. Begynte å lure da alt plutselig var bare rot. Får vel bytte passord, da. Men bra jobba, dere klarte jo å fikse det relativt fort. Håper Mine innlegg blir i orden snart også, da. Lykke til med fiksinga! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg bruker også samme passord til alt Det er en kombinasjon av 8 ulike tall i en helt absurd rekkefølge bare et Almadora hode kan huske *Endret passord til noe en stein bare kan huske etter å ha fått det skåret inn * EDIT: Latterkongen kan ha gjort det med sin alder på 11 år *Le seg ihjel* Endret 1. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mulig vedkommende brukte proxy? 7200561[/snapback] Hvis vedkommende ikke gjorde det, så er han/hun så lat at han sulter ihjel når han/hun ikke gidder å gå på kjøkkenet for å lage mat. proxy-servere finner man jo over alt, og det var bare å taste inn/fjerne kommenteringsmerkene her: // You can use a proxy... // $proxy = "1.2.3.4:8080"; Hvor mange proxyer som bouncer dette frem og tilbake er vel heller mer interessant å tippe på. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 *Endret passord til noe en stein bare kan huske etter å ha fått det skåret inn * 7200584[/snapback] Vel, siden vi antakeligvis ikke sees etter neste gang du logger ut, så: "Adjø, jeg kommer til å savne deg ". Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) *Endret passord til noe en stein bare kan huske etter å ha fått det skåret inn * 7200584[/snapback] Vel, siden vi antakeligvis ikke sees etter neste gang du logger ut, så: "Adjø, jeg kommer til å savne deg ". 7200598[/snapback] Jeg har jo merket av på Husk Meg Men det hjelper ikke neste attack eller neste gang jeg sletter firefox informasjonen min... EDIT: Har forresten passordet i utklipps tavla... *Ta screanshot* Endret 1. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har jo merket av på Husk Meg Men det hjelper ikke neste attack eller neste gang jeg sletter firefox informasjonen min... Flaks for deg at man kan få tilsendt et nytt passord da? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Når kommer Mine Innlegg opp igjen? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mulig vedkommende brukte proxy? 7200561[/snapback] Hvis vedkommende ikke gjorde det, så er han/hun så lat at han sulter ihjel når han/hun ikke gidder å gå på kjøkkenet for å lage mat. proxy-servere finner man jo over alt, og det var bare å taste inn/fjerne kommenteringsmerkene her: // You can use a proxy... // $proxy = "1.2.3.4:8080"; Hvor mange proxyer som bouncer dette frem og tilbake er vel heller mer interessant å tippe på. 7200587[/snapback] En helt vanlig proxy er vel ikke akkurat så mye å satse på, vil jeg tro. Heller sockschain fra en datamaskin på et offentlig bibliotek. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har byttet passord nå, men så at det gikk ukryptert over internett. Oppfordrer Diskusjon.no til å bruke SSL for nettsider med slike operasjoner. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Nesten litt trist å kaste vekk det gode gamle passordet jeg har hatt helt fra starten av... Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har jo merket av på Husk Meg Men det hjelper ikke neste attack eller neste gang jeg sletter firefox informasjonen min... Flaks for deg at man kan få tilsendt et nytt passord da? 7200620[/snapback] Ja... Men det hjelper ikke når jeg ikke husker passordet til e-posten jeg meldte meg inn med... Og min nye E-Post er selvfølelig i databasene fra før... Men det gjør ikke noe Har jo notert passordet mitt selvfølgelig... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mulig vedkommende brukte proxy? 7200561[/snapback] Hvis vedkommende ikke gjorde det, så er han/hun så lat at han sulter ihjel når han/hun ikke gidder å gå på kjøkkenet for å lage mat. proxy-servere finner man jo over alt, og det var bare å taste inn/fjerne kommenteringsmerkene her: // You can use a proxy... // $proxy = "1.2.3.4:8080"; Hvor mange proxyer som bouncer dette frem og tilbake er vel heller mer interessant å tippe på. 7200587[/snapback] En helt vanlig proxy er vel ikke akkurat så mye å satse på, vil jeg tro. Heller sockschain fra en datamaskin på et offentlig bibliotek. 7200633[/snapback] Er dette en slags "how-to"-guide for wannabe-scriptkiddies eller? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg håper da ikke det, L4r5. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvilken informasjon ble forsøkt spammet vidre? reklame, virus? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Håper dere i forumstyret holder oss oppdatert i jakten på syndebukkene. Ser fram til å få vite om dere finner de skyldige, og om de får sin velfortjente straff. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Godt dere fikser det så fort som mulig da. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Smører meg med tålmodighet her ass. Får helt fnatt av å ikke se "mine innlegg". vet ikke om dette har vært tatt opp i tidligere sider, men en idé å legge det ut på hovedsiden? at det er noe kluss i systemet. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er dette en slags "how-to"-guide for wannabe-scriptkiddies eller? 7200645[/snapback] Det er i det minste ikke særlig vanskelig for en med litt peiling å benytte eksempelkoden - da alt som behøves er å endre et par variabler i en PHP-fil og eksekvere den på en lokal eller ekstern server. Du kan jo ta en titt selv (navnet på nettsiden er nevnt litt tidligere i tråden). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Håper de blåkledde kan foreta arrestasjoner fortløpende. Heldigvis er de vel ikke for opptatt med å jage fildelere. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er dette en slags "how-to"-guide for wannabe-scriptkiddies eller? 7200645[/snapback] Over hodet ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg