Gå til innhold

Cracker-angrep på Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker også samme passord til alt :ermm: Det er en kombinasjon av 8 ulike tall i en helt absurd rekkefølge bare et Almadora hode kan huske :tease:

*Endret passord til noe en stein bare kan huske etter å ha fått det skåret inn :ermm: *

EDIT: Latterkongen kan ha gjort det med sin alder på 11 år :p *Le seg ihjel*

Endret av Almadora
Lenke til kommentar
Mulig vedkommende brukte proxy?

7200561[/snapback]

Hvis vedkommende ikke gjorde det, så er han/hun så lat at han sulter ihjel når han/hun ikke gidder å gå på kjøkkenet for å lage mat.

proxy-servere finner man jo over alt, og det var bare å taste inn/fjerne kommenteringsmerkene her:

// You can use a proxy...
// $proxy = "1.2.3.4:8080";

Hvor mange proxyer som bouncer dette frem og tilbake er vel heller mer interessant å tippe på.

Lenke til kommentar
*Endret passord til noe en stein bare kan huske etter å ha fått det skåret inn :ermm: *

7200584[/snapback]

Vel, siden vi antakeligvis ikke sees etter neste gang du logger ut, så: "Adjø, jeg kommer til å savne deg :love: ".

7200598[/snapback]

Jeg har jo merket av på Husk Meg :ermm:

Men det hjelper ikke neste attack eller neste gang jeg sletter firefox informasjonen min...

EDIT: Har forresten passordet i utklipps tavla...

*Ta screanshot* :evil:

Endret av Almadora
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Men det hjelper ikke neste attack eller neste gang jeg sletter firefox informasjonen min...

Flaks for deg at man kan få tilsendt et nytt passord da? :roll:
Lenke til kommentar

7200561[/snapback]

Hvis vedkommende ikke gjorde det, så er han/hun så lat at han sulter ihjel når han/hun ikke gidder å gå på kjøkkenet for å lage mat.

proxy-servere finner man jo over alt, og det var bare å taste inn/fjerne kommenteringsmerkene her:

Hvor mange proxyer som bouncer dette frem og tilbake er vel heller mer interessant å tippe på.

7200587[/snapback]

En helt vanlig proxy er vel ikke akkurat så mye å satse på, vil jeg tro.

Heller sockschain fra en datamaskin på et offentlig bibliotek.

Lenke til kommentar

Flaks for deg at man kan få tilsendt et nytt passord da? :roll:

7200620[/snapback]

Ja... Men det hjelper ikke når jeg ikke husker passordet til e-posten jeg meldte meg inn med... Og min nye E-Post er selvfølelig i databasene fra før... Men det gjør ikke noe :)

Har jo notert passordet mitt selvfølgelig...

Lenke til kommentar

7200561[/snapback]

7200587[/snapback]

En helt vanlig proxy er vel ikke akkurat så mye å satse på, vil jeg tro.

Heller sockschain fra en datamaskin på et offentlig bibliotek.

7200633[/snapback]

Er dette en slags "how-to"-guide for wannabe-scriptkiddies eller?

Lenke til kommentar
Er dette en slags "how-to"-guide for wannabe-scriptkiddies eller?

7200645[/snapback]

Det er i det minste ikke særlig vanskelig for en med litt peiling å benytte eksempelkoden - da alt som behøves er å endre et par variabler i en PHP-fil og eksekvere den på en lokal eller ekstern server.

Du kan jo ta en titt selv (navnet på nettsiden er nevnt litt tidligere i tråden).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...