Gå til innhold

Cracker-angrep på Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Har ikke sett dette bli nevnt noe sted før, men er dere klar over at antall visninger av trådene ikke blir oppdatert etter angrepet?

7200402[/snapback]

Hvis ikke er det litt rart at denne tråden står oppført med 72 visniger atm...

Edit: Noen der ute må jo vite noe ...?

Endret av Dimanche
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Tja, du skal ikkje sjå heilt vekk frå at det faktisk er ein apekatt som har kødda med forumet.

Kanskje ikke en ape hadde klart det, men det kreves faktisk ikke mer enn å finne frem exploiten (kjent nettside som slutter på **lw0rm har hatt den i snart et døgn), taste inn hvor du skal rette angrepet og mot hvilken admin, og fyre løs. Jeg er sikker på at de fleste her i tråden hadde klart det :)

Aka. scriptkiddies :thumbdown:
Lenke til kommentar
Har ikke sett dette bli nevnt noe sted før, men er dere klar over at antall visninger av trådene ikke blir oppdatert etter angrepet?

Hvis ikke er det litt rart at denne tråden står oppført med 72 visniger atm...

Kanskje ikke alle, men har sett mange nyopprettede tråder (sikkert tråder opprettet nylig) som for eksempel har fått fire svar, men ingen visninger.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Haha, scriptkiddies er kos. Maken til udugelige folk.
Blir jo som å bryte seg inn i et hus hvor nøkkelen står i døra, alt man trenger å gjøre er å vri rundt nøkkelen og gå inn. Feigt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
For deres egen skyld håper jeg virkelig de var smarte nok til ikke å etterlate seg åpenbare spor (IP-adresse) etc.
Med tanke på hvor fort forumet var oppe igjen ville jeg sagt at dette var noen med lite peiling som stod bak, så det er vel nok av beviser.
Lenke til kommentar
For deres egen skyld håper jeg virkelig de var smarte nok til ikke å etterlate seg åpenbare spor (IP-adresse) etc.
Med tanke på hvor fort forumet var oppe igjen ville jeg sagt at dette var noen med lite peiling som stod bak, så det er vel nok av beviser.

7200535[/snapback]

De var vel ikke ute etter å skade forumet, men etter å spre litt reklame.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...