Dimanche Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Har ikke sett dette bli nevnt noe sted før, men er dere klar over at antall visninger av trådene ikke blir oppdatert etter angrepet? 7200402[/snapback] Hvis ikke er det litt rart at denne tråden står oppført med 72 visniger atm... Edit: Noen der ute må jo vite noe ...? Endret 1. november 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Tja, du skal ikkje sjå heilt vekk frå at det faktisk er ein apekatt som har kødda med forumet. Kanskje ikke en ape hadde klart det, men det kreves faktisk ikke mer enn å finne frem exploiten (kjent nettside som slutter på **lw0rm har hatt den i snart et døgn), taste inn hvor du skal rette angrepet og mot hvilken admin, og fyre løs. Jeg er sikker på at de fleste her i tråden hadde klart det Aka. scriptkiddies Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg satser på å leve farlig angående passordsaken. 7200413[/snapback] Samme her, får se an litt senere. Og ja, flott at det ble fikset såpass fort, nå venter jeg bare på at mine innlegg-funksjonen skal fungere som normalt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Flott med info! Jeg er jo så nysgjerrig at jeg holdt på å dø før jeg visste hva som var galt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jaja, bytta passord jeg og! Men kjempebra jobba av HW. Hadde jeg hatt penger kunne jeg sikkert sendt en fruktkurv til dere for dette! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Har ikke sett dette bli nevnt noe sted før, men er dere klar over at antall visninger av trådene ikke blir oppdatert etter angrepet? Hvis ikke er det litt rart at denne tråden står oppført med 72 visniger atm... Kanskje ikke alle, men har sett mange nyopprettede tråder (sikkert tråder opprettet nylig) som for eksempel har fått fire svar, men ingen visninger. Endret 1. november 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Canute Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Pøh, å bytte passord er akkuratt det terroristene vil vi skal gjøre! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 "Siste 24 timer"-funksjonen fungerer heller ikke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hey, den lille hackershitten skal få smake tr00 forumpowah! *bytte passord* Take that! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Haha, scriptkiddies er kos. Maken til udugelige folk. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mange som leser her ja. *bytte passord* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Haha, scriptkiddies er kos. Maken til udugelige folk.Blir jo som å bryte seg inn i et hus hvor nøkkelen står i døra, alt man trenger å gjøre er å vri rundt nøkkelen og gå inn. Feigt. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 <Mennesker som lever primitivt er kule> Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 I exploiten står det: This works if:"Debug Level" is set to 3 or Enable SQL Debug Mode is turned on Hvorfor kjøres forumet her med debugging påslått da? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 For deres egen skyld håper jeg virkelig de var smarte nok til ikke å etterlate seg åpenbare spor (IP-adresse) etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 For deres egen skyld håper jeg virkelig de var smarte nok til ikke å etterlate seg åpenbare spor (IP-adresse) etc.Med tanke på hvor fort forumet var oppe igjen ville jeg sagt at dette var noen med lite peiling som stod bak, så det er vel nok av beviser. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 For deres egen skyld håper jeg virkelig de var smarte nok til ikke å etterlate seg åpenbare spor (IP-adresse) etc. 7200519[/snapback] Vel, i php-koden for exploiten har man et felt for "proxy", men en del bedre enn det bør de virkelig ha sikret seg. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Legg inn notits på forsiden - ikke alle der leser disse tråde. Der blir jo startet nye tråde om emnet hele tiden nu! Kimmer Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Vel.... En slik sak er vel ikke akkurat prioritert av politiet. Mulig vedkommende brukte proxy? Og hvis IP`n går til et annet land, hva kan man gjøre egentlig? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 For deres egen skyld håper jeg virkelig de var smarte nok til ikke å etterlate seg åpenbare spor (IP-adresse) etc.Med tanke på hvor fort forumet var oppe igjen ville jeg sagt at dette var noen med lite peiling som stod bak, så det er vel nok av beviser. 7200535[/snapback] De var vel ikke ute etter å skade forumet, men etter å spre litt reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg