Gå til innhold

Cracker-angrep på Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig dette er tatt opp tidligere (orket ikke lese flere hundre innlegg), men når jeg trykker på "mine innlegg", så kommer det bare opp ett, og den tråden har jeg ikke vært innom på flere uker. Dessuten er er ikke akam default lengre, kommer rett til diskusjon.no.

7200308[/snapback]

Ja, HW Drift vet det også ;)

Lenke til kommentar
Når det gjelder Mine innlegg-funksjonen, så er vi klare over problemet og jobber med å få det fikset nå.

7200268[/snapback]

Please don't do!

Jeg har flere tråder i mine innlegg som jeg ikke vil ha der.

Oh and btw...å skylde på crackere(eller hvem dere legger skylda på) er temmelig tåpelig, jeg vet hvordan katta til ueland ser ut!

post-12016-1162414195_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Oh and btw...å skylde på crackere(eller hvem dere legger skylda på) er temmelig tåpelig, jeg vet hvordan katta til ueland ser ut!
Hahaha :D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva er grunnen til at vi skal bytte passord hvis passordet er kryptert?
Better safe than sorry. Man må ikke, men noen liker å være på den sikre siden ...liksom.
Lenke til kommentar
Tja, du skal ikkje sjå heilt vekk frå at det faktisk er ein apekatt som har kødda med forumet.

7200321[/snapback]

Kanskje ikke en ape hadde klart det, men det kreves faktisk ikke mer enn å finne frem exploiten (kjent nettside som slutter på **lw0rm har hatt den i snart et døgn), taste inn hvor du skal rette angrepet og mot hvilken admin, og fyre løs. Jeg er sikker på at de fleste her i tråden hadde klart det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...