Gå til innhold

Cracker-angrep på Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Slik det ser ut nå blir det kanskje ny rekord i antall brukere online samtidig også, merkelig hvor ivrige nerdene er etter å komme tilbake.

Lenke til kommentar
Slik det ser ut nå blir det kanskje ny rekord i antall brukere online samtidig også, merkelig hvor ivrige nerdene er etter å komme tilbake.

7200233[/snapback]

Hva er den gamle rekorden?

Har ikke observert mer enn 88 brukere inne på denne tråden samtidig, tho :S

Lenke til kommentar

7200233[/snapback]

Ja, det blir krisetilstander når diskusjon.no slutter å fungere, flyalarmen går og kongen annonserer detaljene på riksdekkende TV. :wee:

82 brukere, 4 admin og en mod som leser tråden her nå, har aldri sett så mange lese en tråd i Meldinger fra moderatorteamet før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hva er den gamle rekorden?

Nederst på indexen står alle brukerne pluss gammel rekord.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
]Nederst på indexen står alle brukerne pluss gammel rekord.

7200254[/snapback]

Nope.

Husker jeg så en gang flere hundre brukere i en tråd. (tror jeg, når WoW kom ut :p)

Lenke til kommentar
Når det gjelder Mine innlegg-funksjonen, så er vi klare over problemet og jobber med å få det fikset nå.

7200268[/snapback]

Betryggende: En apedoktor skal prøve å fikse det... Det er et software-problem, ikke et dyreproblem!!

:p

7200311[/snapback]

Tja, du skal ikkje sjå heilt vekk frå at det faktisk er ein apekatt som har kødda med forumet.

Lenke til kommentar
Mulig dette er tatt opp tidligere (orket ikke lese flere hundre innlegg), men når jeg trykker på "mine innlegg", så kommer det bare opp ett, og den tråden har jeg ikke vært innom på flere uker. Dessuten er er ikke akam default lengre, kommer rett til diskusjon.no.

7200308[/snapback]

Ser ut som om det er slik for alle ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...