Lightningwolf Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Ble lenket til (belgianhost.com) Hva skyldes det? 7200045[/snapback] Jeg ble også linket ditt. Noen andre? edit: WTF skjer? Jeg posta dette 1 gang bare Endret 1. november 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Søren å! Dere er så raske til å rette feil, ass! Jeg hadde håpa at jeg med dette angrepet lammet dere i hvertfall et par dager... 7200194[/snapback] Og her har vi den skyldige. Arrester han umiddelbart! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Slik det ser ut nå blir det kanskje ny rekord i antall brukere online samtidig også, merkelig hvor ivrige nerdene er etter å komme tilbake. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Okei, jeg innrømmer det. Det var meg. 7200227[/snapback] Haha, ikke prøv deg. Du er ikke smart nok. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 84 nå! Men all ære til dere! Bra at dere fikk forumet så fort opp igjen *Skifte Passord* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Slik det ser ut nå blir det kanskje ny rekord i antall brukere online samtidig også, merkelig hvor ivrige nerdene er etter å komme tilbake. 7200233[/snapback] Hva er den gamle rekorden? Har ikke observert mer enn 88 brukere inne på denne tråden samtidig, tho :S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Okei, jeg innrømmer det. Det var meg. 7200227[/snapback] Har du eit siste ønske? God jobb av forumstyret, kan ikkje være utan Diskusjon.no i lengre tid. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Slik det ser ut nå blir det kanskje ny rekord i antall brukere online samtidig også, merkelig hvor ivrige nerdene er etter å komme tilbake. 7200233[/snapback] Ja, det blir krisetilstander når diskusjon.no slutter å fungere, flyalarmen går og kongen annonserer detaljene på riksdekkende TV. 82 brukere, 4 admin og en mod som leser tråden her nå, har aldri sett så mange lese en tråd i Meldinger fra moderatorteamet før. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har ikke jeg sett over 100 da? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 84 (lettede) brukere leser denne tråden. Fortsetter det slik, kommer forumet til å knele en gang til grunnet overbelastning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Slik det ser ut nå blir det kanskje ny rekord i antall brukere online samtidig også, merkelig hvor ivrige nerdene er etter å komme tilbake. Hva er den gamle rekorden? Nederst på indexen står alle brukerne pluss gammel rekord. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 i stad var det 94 brukere Lenke til kommentar
pej Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Når det gjelder Mine innlegg-funksjonen, så er vi klare over problemet og jobber med å få det fikset nå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Fy faen det er mange som leser denne tråden ^^ Endra passord jeg og nå=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 ]Nederst på indexen står alle brukerne pluss gammel rekord. 7200254[/snapback] Nope. Husker jeg så en gang flere hundre brukere i en tråd. (tror jeg, når WoW kom ut ) Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ingen må levne tråden, hehe! Passord byttet hær værtfall Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mulig dette er tatt opp tidligere (orket ikke lese flere hundre innlegg), men når jeg trykker på "mine innlegg", så kommer det bare opp ett, og den tråden har jeg ikke vært innom på flere uker. Dessuten er er ikke akam default lengre, kommer rett til diskusjon.no. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Når det gjelder Mine innlegg-funksjonen, så er vi klare over problemet og jobber med å få det fikset nå. 7200268[/snapback] Betryggende: En apedoktor skal prøve å fikse det... Det er et software-problem, ikke et dyreproblem!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Når det gjelder Mine innlegg-funksjonen, så er vi klare over problemet og jobber med å få det fikset nå. 7200268[/snapback] Betryggende: En apedoktor skal prøve å fikse det... Det er et software-problem, ikke et dyreproblem!! 7200311[/snapback] Tja, du skal ikkje sjå heilt vekk frå at det faktisk er ein apekatt som har kødda med forumet. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mulig dette er tatt opp tidligere (orket ikke lese flere hundre innlegg), men når jeg trykker på "mine innlegg", så kommer det bare opp ett, og den tråden har jeg ikke vært innom på flere uker. Dessuten er er ikke akam default lengre, kommer rett til diskusjon.no. 7200308[/snapback] Ser ut som om det er slik for alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg