mikaragua Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) vet ikke om dette har blitt spurt om før.. hvor finner man themes valgene ?, ser ut til at den bruker en helt annen nå enn hva jeg hadde før.. 7204412[/snapback] Helt nederst, litt til venstre. Endret 2. november 2006 av Redline Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 vet ikke om dette har blitt spurt om før.. hvor finner man themes valgene ?, ser ut til at den bruker en helt annen nå enn hva jeg hadde før.. 7204412[/snapback] Helt nederst, litt til venstre. 7204419[/snapback] der var den ja. takker Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Nesten helt nederst. Det som overrasker meg er at du med så mange poster ikke har oppdaget dette enda ENDRET: Redline slo meg, men han jukset. Goscinny Endret 2. november 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (Jeg fant den heller ikke i går. Tror det var en skinselector i kontrollpanelet forige gang jeg byttet skin, to+ år siden.) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (Jeg fant den heller ikke i går. Tror det var en skinselector i kontrollpanelet forige gang jeg byttet skin, to+ år siden.) 7204551[/snapback] kunne huske jeg fant den en annen plass jeg og Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (Jeg fant den heller ikke i går. Tror det var en skinselector i kontrollpanelet forige gang jeg byttet skin, to+ år siden.) 7204551[/snapback] Det samme gjaldt meg nå i stad. Lette og lette i kontrollpanelet, før jeg til slutt så den bortgjemte lille tassen nederst på skjermen. Det er jo ganske logisk at man finner skin-selectoren i kontrollpanelet fremfor på hver bidige side, ettersom det ikke er normalt å bytte skin i hytt og pine. "Forum-innstillinger" f.eks. hadde ikke vært en dum kategori å plassere denne skin-selectoren. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tips til sterkt passord: 6 bokstaver hvor en eller flere (men ikke alle) er upper case, og et siffer eller et annet ikke-alfabetisk tegn et sted i rekken. Da har du et passord på 7 tegn som både er enkelt å huske, og som blir godkjent som "strong password". Eks: pkø2cQd -Passordet er enkelt å huske både på rytme og hvor tastene er. 3 taster på høyre side, avbrutt av en numerisk tast og så 3 taster på venstre side med shift i midten. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Eks: pkø2cQd -Passordet er enkelt å huske både på rytme og hvor tastene er. 3 taster på høyre side, avbrutt av en numerisk tast og så 3 taster på venstre side med shift i midten. 7205546[/snapback] Takk for tipset, da skal jeg bruke _det_ passordet sammen med brukernavn jarmo. Mvh jarmo ps. hva betyder at man ikke er den skarpeste kniven i skuffa? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ps. hva betyder at man ikke er den skarpeste kniven i skuffa?7205572[/snapback] Det hinter til at man ikke er så veldig smart Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Eks: pkø2cQd -Passordet er enkelt å huske både på rytme og hvor tastene er. 3 taster på høyre side, avbrutt av en numerisk tast og så 3 taster på venstre side med shift i midten. 7205546[/snapback] Takk for tipset, da skal jeg bruke _det_ passordet sammen med brukernavn jarmo. Mvh jarmo ps. hva betyder at man ikke er den skarpeste kniven i skuffa? 7205572[/snapback] Eller man husker ein lang setning og trekker ut dei første bokstavene f.eks Emhels2 (som i setninga som eg skriev over, også legger man til eit tall) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva kan skje med brukeren evt. hvis noen finner ut passord? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva kan skje med brukeren evt. hvis noen finner ut passord?De bruker din konto til å sende masse spam og så blir din konto bannet og årevis med oppbygd e-penis går tapt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva kan skje med brukeren evt. hvis noen finner ut passord?De bruker din konto til å sende masse spam og så blir din konto bannet og årevis med oppbygd e-penis går tapt Sant nok. Men synd hvis dette skjer i hvert fall, men synes ikke det bør få konsekvenser for den stakkars brukeren. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 men synes ikke det bør få konsekvenser for den stakkars brukeren.7206385[/snapback] Jo, for nå har han blitt advart. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 men synes ikke det bør få konsekvenser for den stakkars brukeren.7206385[/snapback] Jo, for nå har han blitt advart. 7206714[/snapback] Hvordan vet du om det har skjedd pga. en keylogger lokalt på maskina, en annen exploit på forumet (kanskje sporene har blitt godt skjult før det ble oppdaget), eller om det faktisk var fordi hackeren tok en eller annen stakkars bruker sin hash? Umulig å avgjøre, og dermed er det vanskelig å gi noen straff, det er enklere å bare rydde opp i skaden. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nei huff.. Vil ikke bytte passord, da kommerjeg til å bruke dagevis på å komme meg inn igjen neste gang jeg scanner maskinen for "kaker" (auto-login) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Takk for tipset, da skal jeg bruke _det_ passordet sammen med brukernavn jarmo. Mvh jarmo ps. hva betyder at man ikke er den skarpeste kniven i skuffa? 7205572[/snapback] Dette var et rart innlegg. har crackeren funnet passordet til Jarmo? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Da har jeg byttet passord til noe mer avansert enn det jeg tidligere hadde. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Da har jeg byttet passord til noe mer avansert enn det jeg tidligere hadde. 7208094[/snapback] Til hva da? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 You wish you knew, didn't you! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg