Vagaprog Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har en psu med to vifter,den ene har i lang tid vært defekt og slår seg av og på hele tida,utrolig irriterende,hører "bølgelyder" hele tida,så jeg lurer på om det er farlig å fjerne den ene,tror det er den som trekker INN luft... Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ville heller anbefalt deg å kjøpe en ny stillegående vifte istedenfor.. For det kan bli litt varmt uten vifte.. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 En PSU bør ikke tukles med på egen hånd,send den på service eller enda bedre kjøp en ny som foreslått. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har en 650w PSU med en 80mm vifte. Den bråkte sykt. Bytta ut viften med 2 stille vifter. Funker veldig bra. Hører den ikke nå. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, det er mulig, og heller ikke så vanskelig. Bare å koble opp riktig, og de fleste vifter i PSU'er bruker 5V hvis jeg ikke tar helt feil. Og jeg skal aldri modde en PSU igjen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ikke noe problem og modde selv om man kan litt.. Men det du i det minste bør gjøre, er å fjærne den defekte viften, slik at den som enda lever lettere får luft. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 som sagt, det er ikke noe problem. Men garantien ryker når du åpner psu. Dette er litt kjipt om det blir branner osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå