Betenkt Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har laget 4 fotoalbum i Picasa og skal ha dem inn på hjemmesiden. Flytter bilde mappene inn i mappen der hjemmeside ligger og i selve hjemmesidefilen legger jeg link til forsiden til hvert enkelt album. Legger så hele kladasen inn på server. Problemet er at disse linkene til albummene ikke fungerer! De er helt døde! Hjemmesideprogram: Microsoft Publisher 2007 BETA2 (bra program ) Nettleser der siden er testet: Mozilla Firefox Lenke til kommentar
csharp Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har laget 4 fotoalbum i Picasa og skal ha dem inn på hjemmesiden. Flytter bilde mappene inn i mappen der hjemmeside ligger og i selve hjemmesidefilen legger jeg link til forsiden til hvert enkelt album. Legger så hele kladasen inn på server. Problemet er at disse linkene til albummene ikke fungerer! De er helt døde! Hjemmesideprogram: Microsoft Publisher 2007 BETA2 (bra program ) Nettleser der siden er testet: Mozilla Firefox 7199894[/snapback] Du har laget tullelinker som linker til c: - dvs din egen harddisk....du sier at MS Publisher er et bra program, og det kan hende, men IKKE til å lage hjemmesider. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 På hvilken måte er dette et dårlig program? Får til fint design på siden da:) Skal bruke Dreamwaver når jeg får ny pc! Denne pc'n er så treg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå