Bjorhus Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Skulle oppdatere firmwaren på min N70. Lastet ned program som skulle til fra Nokias sider. Da jeg ver nesten ferdig med oppdateringen, ble det stopp. Etter dette var mobilen død. Jeg leverte den i dag inn hos "Snakk" her i Tromsø, og fikk beskjed om å komme tilbake senere på dagen å hente den. Da jeg returnerte, fikk jeg beskjed om at de ikke klarte å fikse den, og at den var sendt videre. De informerte meg da om at det ville ta opptil 6 uker(!!) før jeg fikk den tilbake.Dette gjorde de uten å informere meg.. Jeg spurte selvfølgelig etter lånetelefon, men det hadde de ikke.. Jeg er mildt sagt meget forbannet!! Så; Jeg mener at dette ikker er min feil og at jeg ikke skal være fri for mobil i 6 uker for en feil jeg mener ligger hos Nokia (da det var under oppdatering av deres software feilen skjedde). Skal jeg godta dette, både det å være fri for mobil i 6uker, samt at jeg ikke får lånetelefon?! Endret 1. november 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
c0re Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 At du må godta selve reperasjonen, er nok et faktum. Men du har KRAV til lånetelefon, hos din forhandler (der du kjøpte tlf.) Men feilen du fikk, har jeg fått tidligere. Og da var det bare og flashe mobilen. Det tok meg 4 dager, inkl. post levering osv. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg leverte min Nokia N73. Fordi den ble død når jeg skulle oppdatere den, sånn som du gjorde. Den ble borte 2/3 uker ca. De anbefaler å IKKE oppdatere firmware selv! Så vet du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå