tom waits for alice Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hold privat snakk til MSN og PM. Et par poster er slettet. Geir Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette er en tragedie for de stakkars barna som er involverte. De vil antageligvis få store problemer med kristendommen senere i livet, enten de fortsetter å tro eller ikke. Fanatisme fører aldri noe godt med seg, uavhengig om det er religion eller fotball.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette er en tragedie for de stakkars barna som er involverte. De vil antageligvis få store problemer med kristendommen senere i livet, enten de fortsetter å tro eller ikke. Fanatisme fører aldri noe godt med seg, uavhengig om det er religion eller fotball.... 7205569[/snapback] Jeg synes sammenligningen var mangelfull, kan du utdype den litt? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Her trenger jeg stemningsmusikk. *nynne på Kings of the Carnival Creation* Til alvoret, slike ting er helt sykt. Jeg har også sett filmene Julenissen postet, og de er enda verre. De bedriver indoktrinering og hjernevasking av barn til "Guds Hær". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå