ttt Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Var ikkje spesielt retta mot deg, men meir som ein generell kommentar mot alle som er skeptiske. Det har i alle fall tidlegare vore ein kategori for "Årets jentefavoritt", veit ikkje om det er det denne gongen då. Forøvrig kan ein lese meir om nokren av jurymedlemmane på Gullstikka sine heimesider: http://www.gullstikka.no/ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Gratulerer! Fin-fint med NRK da. De begynner å satse mer på spill nå. Hvem husker vel ikke Nerd-floppen? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, for kvinner kan umogleg vite noko om spel. Uansett om dette er jobben deira eller ikkje. Dessutan er eg sikker på at Øystein kan meir om sminke enn vi aner. 7207199[/snapback] Det her er eit gullkorn og du veit det nok ikkje sjølv eingong:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, for kvinner kan umogleg vite noko om spel. Uansett om dette er jobben deira eller ikkje. Dessutan er eg sikker på at Øystein kan meir om sminke enn vi aner. 7207199[/snapback] Det her er eit gullkorn og du veit det nok ikkje sjølv eingong:P 7207357[/snapback] Er du jente Neida, kan du si det. Tok det ikke. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Grunnen til at Woman er såpass sterkt representert er rett og slett pga. kjønnskvotering. Forsåvidt greit nok, ettersom en slik prisutdeling skal være folkelig, og ikke bare appellere til de mest hardbarka gamerne. Trengs litt kvinneperspektiv på spill også vet dere 7201631[/snapback] Fører jo bare til at Sims og Hello kitty island adventure skorer høyt (tok noen south park-referansen? ^^) Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du glemte SingStar (å Gud, hvor jeg hater SingStar!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg