Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kjøp av ny trådløs router

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe ny trådløs router, bor i blokk så det er ikke så veldig viktig med rekkevidde, men den må være stabil, og fin i bruk når det gjelder nedlastning/opplastning på en 6 mb linje. skal brukes av 2 bærbare dell pc`er. pris = ikke lavere enn 600

Endret av Derbi Nude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har planer om å kjøpe ny trådløs router, bor i blokk så det er ikke så veldig viktig med rekkevidde, men den må være stabil, og fin i bruk når det gjelder nedlastning/opplastning på en 6 mb linje. skal brukes av 2 bærbare dell pc`er. pris = ikke lavere enn 600

7199601[/snapback]

Kjører du noen Torrents f.eks. ??

Mye dritt på endel ruter som henger seg med dette over tid..

Bestilte meg derfor en slik i dag:

http://www.asus.com/products4.aspx?l1=12&l...121&modelmenu=1

Litt dyr for noen, men jeg tror denne duger som;

Bittorent server,

Printserver,

FTP server,

helt stand alone...dvs. trenger ingen PC for å kjøre disse tjenestene

/L

Lenke til kommentar
Hva med DLink RangeBooster N 650 trådløs router, eller Linksys Trådløst Router PreN .har ikke link.

7217757[/snapback]

Fant en DLink Rangebooster hos PSdata: Dlink Draft-11n DIR-635/E

Ikke for å kapre tråden, men tror trådstarter og jeg er ute etter akkurat det samme her... Stabil trådløs router som IKKE henger seg hele tiden og som IKKE dropper oppkoblingen...

Våger meg derfor til å spørre, i hans/hennes tråd, om det kanskje er noen med erfaringer fra denne DLinken?

Eventuelt, hvorfor skal man velge den nevnte Asus'en til 795.- istedenfor denne DLinken?

Asus WL-500G, som anbefalt av "relsafus". Har prisen noen stor betydning for kvaliteten på disse to nevnte produktene?

Og for all del, kjøp nå for all del ingen av de to nevnte produktene før JEG har bestemt meg for hvilken jeg skal ha, for med min flaks, er det vel brått tomt på lageret når jeg har bestemt meg.... ;)

Edit: Typo... Var visst feil pris jeg skrev her gitt...

Endret av hamil
Lenke til kommentar

Det står mellom disse 3: kan noen gi meg anbefallinger? og svare på forskjellen mellom router og getaway er.

-DLink RangeBooster N 650 trådløs router DIR-635

-Linksys Trådløst Router PreN WRT300N

-DLink 108Mbps Trådløst Internet Gateway DI-634M.

Bor i blokk, og skal brukes generelt til nedlastning av torrents.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...