Derbi Nude Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Har planer om å kjøpe ny trådløs router, bor i blokk så det er ikke så veldig viktig med rekkevidde, men den må være stabil, og fin i bruk når det gjelder nedlastning/opplastning på en 6 mb linje. skal brukes av 2 bærbare dell pc`er. pris = ikke lavere enn 600 Endret 1. november 2006 av Derbi Nude Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg ville gått for en Linksys WRT54GC, har en selv, og den er dønn stabil, men den koster 595,- da... Du kan jo gå for en Linksys WRT54GL også, den koster 750,- og har en del modifiseringsmuligheter når det kommer til Firmware Endret 1. november 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du kan jo gå for en Linksys WRT54GL også, den koster 750,- og har en del modifiseringsmuligheter når det kommer til Firmware 7199749[/snapback] Det er bare hos komplett den e så dyr. Andre steder selges WRT54GL til mellom 500 og 600,-. Prisguiden Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har planer om å kjøpe ny trådløs router, bor i blokk så det er ikke så veldig viktig med rekkevidde, men den må være stabil, og fin i bruk når det gjelder nedlastning/opplastning på en 6 mb linje. skal brukes av 2 bærbare dell pc`er. pris = ikke lavere enn 600 7199601[/snapback] Kjører du noen Torrents f.eks. ?? Mye dritt på endel ruter som henger seg med dette over tid.. Bestilte meg derfor en slik i dag: http://www.asus.com/products4.aspx?l1=12&l...121&modelmenu=1 Litt dyr for noen, men jeg tror denne duger som; Bittorent server, Printserver, FTP server, helt stand alone...dvs. trenger ingen PC for å kjøre disse tjenestene /L Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Linksys fungerer også utmerket sammen med bittorrent. 3Com derimot Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Hva med DLink RangeBooster N 650 trådløs router, eller Linksys Trådløst Router PreN .har ikke link. Lenke til kommentar
hamil Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hva med DLink RangeBooster N 650 trådløs router, eller Linksys Trådløst Router PreN .har ikke link. 7217757[/snapback] Fant en DLink Rangebooster hos PSdata: Dlink Draft-11n DIR-635/E Ikke for å kapre tråden, men tror trådstarter og jeg er ute etter akkurat det samme her... Stabil trådløs router som IKKE henger seg hele tiden og som IKKE dropper oppkoblingen... Våger meg derfor til å spørre, i hans/hennes tråd, om det kanskje er noen med erfaringer fra denne DLinken? Eventuelt, hvorfor skal man velge den nevnte Asus'en til 795.- istedenfor denne DLinken? Asus WL-500G, som anbefalt av "relsafus". Har prisen noen stor betydning for kvaliteten på disse to nevnte produktene? Og for all del, kjøp nå for all del ingen av de to nevnte produktene før JEG har bestemt meg for hvilken jeg skal ha, for med min flaks, er det vel brått tomt på lageret når jeg har bestemt meg.... Edit: Typo... Var visst feil pris jeg skrev her gitt... Endret 6. november 2006 av hamil Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Hva med denne? http://www.dinside.no/php/art.php?id=274934 forskjellen mellom trådløs getaway og trådløs router? Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Min linksys har dårlig signal, men naboen sin 3com viser full signalstyrke. noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Det står mellom disse 3: kan noen gi meg anbefallinger? og svare på forskjellen mellom router og getaway er. -DLink RangeBooster N 650 trådløs router DIR-635 -Linksys Trådløst Router PreN WRT300N -DLink 108Mbps Trådløst Internet Gateway DI-634M. Bor i blokk, og skal brukes generelt til nedlastning av torrents. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Kanskje en ide å sjekke denne siden hvor man faktisk har testet det dere etterspør? http://www.tomsnetworking.com/lans_routers....html?chart=124 Fant routeren på toppen av listen til ca 900.- http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO25018 Endret 13. november 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Holder en knapp på DrayTek Vigor 2800G. +++ For Drayteks enormt bra service Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Siden du gidde link av er det ikke testet de nye routerne vel? Men noen som vet forskjellen på internett getaway og router? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå