x-team Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Heisann! Aner ikke om jeg posta rett nå men får se! Skal kjøpe meg et helt enkelt digital kamera som jeg kan bruke bare til smått og ta bilder av snøscooter turer og småtteri! Tenker og bruke max 2k noe i området der! Er detta her no brukbart eller bare søppel: kamera Noen som har forslag til kamera? Har komplett eller noen slike butikker gode kameraer? Takker. Endret 1. november 2006 av x-team Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Er detta her no brukbart eller bare søppel: kamera Noen som har forslag til kamera? Har komplett eller noen slike butikker gode kameraer? De fleste nettbutikker fører bra kameraer. Kameraet du nevner er vel helt greit. Synes kanskje det er litt lyssvak optikk på det, særlig på tele. Selv ville jeg vel vurdert Fujifilm F11 eller Nikon L1/101 også... Endret 1. november 2006 av k-ryeng Lenke til kommentar
x-team Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Følger det med minnebrikke på Fujufilm kameraet? Endret 1. november 2006 av x-team Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Se også på Canon Ixus 60 og Nikon Coolpix L2. Mener bestemt at jeg så noen resterende Ixus 750'er til rundt 2000 kr ett eller annet sted. Dette er en utgått modell, men absolutt et bra kamera. Husk å legge av penger til minnekort, helst Sandisk eller Lexar, og kjøp gjerne en veske som beskytter kameraet ditt. Ikke ha kameraet rett i bukselomma, da ryker det kjapt så fort du setter deg. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Hvordan er Sony Cyber-Shot? En kamerat har det og han anbefaler det. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvordan er Sony Cyber-Shot? En kamerat har det og han anbefaler det. 7200634[/snapback] Cybershot W-serien er gode kameraer, men husk at Sony bruker MemoryStick Pro Duo kort som er dyrere enn SD som Nikon og Canon bruker. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Detta kameraet ser jeg på og en 512mb brikke! Kamera Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Detta kameraet ser jeg på og en 512mb brikke! Kamera 7200749[/snapback] Det er et kjempebra kamera. Men husk at med minnekort og veske fyker du opp mot tre tusen. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Det får gå greit. Bestiller 512brikke, veske og kameraet nå jeg! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det får gå greit. Bestiller 512brikke, veske og kameraet nå jeg! 7200915[/snapback] Grattis med et godt valg Kameraet har også veldig god batteritid, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Har lest rundt om at det visst skal ha det ja! Takker for svar! Hvor store blir gode bilder med 7.1Megapixel og max kvalitet sånn ca? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå