Gissan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei! Fikk nå plutselig en del skins-problemer, da jeg skulle oppdatere siden, for å se om noen hadde svart i trådene mine. Her er noen screenshots: Jeg kan ikke skifte skinnet tilbake heller. Eneste muligheten jeg har, er Diskusjon.no-skinnet og norsk og engelsk språk. Det dynamiske skinnet er borte, samt Gamer, Amobil og disse andre? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Dette har skjedd meg og. Ingen av de fastene trådene er i "Mine innlegg" heller. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Samme her, og jeg hater å ha meny på venstre siden... Den skal være øverst. Håper ikke dem tvinger oss til å ha dette møkk skinnet.. *Se på Simpsons og ikke komme tilbake før dem har fikset dette* Endret 1. november 2006 av Battone Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Dette har skjedd meg og. Ingen av de fastene trådene er i "Mine innlegg" heller. 7199467[/snapback] Det er kun den nyeste tråden som blir liggende i "Mine innlegg". Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 slenger meg på dette , har plutselig diskusjon.no skinnet , og det er plagsomt , for det er ikke dynamisk :/ mine innlegg har jeg ikke sjekket Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Samme her, og jeg hater å ha meny på venstre siden... 7199477[/snapback] Jeg vil også ha menyen øverst, og full sidebredde. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har plutselig samme problemet selv. Blir helt likt i både FF, Netscape og IE så regner med at det er en forumfeil. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Samme her, og jeg hater å ha meny på venstre siden... 7199477[/snapback] Jeg vil også ha menyen øverst, og full sidebredde. 7199500[/snapback] Ja, sidebredden er noe av det jeg irriterer meg mest over. Kjedelig å sitte klumpet sammen med 20 cm, når man kan bruke opp mot 40.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Uff, kritisk med diskusjon.no skin. Og nå husker jeg heller ikke om jeg brukte hw.no eller et dynamisk skin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg vil tro at drift er på saken så dere trenger ikke bekymre dere Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Har plutselig samme problemet selv.Blir helt likt i både FF, Netscape og IE så regner med at det er en forumfeil. 7199504[/snapback] Ja, det er vel en forumfeil. Ser ut som om de andre skinsene er blitt fjernet. Håper ikke det er planlagt, men en feil som vil bli rettet opp så raskt som mulig. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det er ikke skins som plager meg men heller det faktum at det bare kommer opp ett emne under mine innlegg. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Uff, kritisk med diskusjon.no skin.Og nå husker jeg heller ikke om jeg brukte hw.no eller et dynamisk skin. 7199517[/snapback] Det finner du vel fort ut av? Prøve begge to, så merker du fort hvilket du har brukt tidligere. b-real: Enig med deg. Tror de vet om saken og prøver å rette den opp igjen.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Det er ikke skins som plager meg men heller det faktum at det bare kommer opp ett emne under mine innlegg. 7199532[/snapback] Og grunnen til at det kun kommet ett innlegg under "mine innlegg", er vel nettopp problem med skinset? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Samme syndromet her også! Får altså ikke oversikt over alle trådene jeg har vært innom fra ''Mine Innlegg''. - Håper saken fikses så fort som mulig! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Virker som det er en mer eller mindre villkårlig tråd som vises under "Mine innlegg". Den tråden jeg har der er verken den nyeste eller den jeg svarte i sist (eller noen andre, for den saks skyld). ....inntil jeg svarte her, vel å merke :--) Endret 1. november 2006 av cun Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mine innlegg er borte på "Mine Inlegg"... Det er bare SO5 som vises... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 har skjedd her å..tipper alle i forumet har det samme problemet Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 har skjedd her å..tipper alle i forumet har det samme problemet 7199671[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Håper en admin fikser det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg