Gå til innhold

Glad for at PS3 er forsinket!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Jeg sier bare, har du lyst på next gen grafikk NÅ og ikke neste år så er xbox360 for deg. Hvis du har lyst til å spille gamle slagere og partyspill så er ps2 for deg. Jeg lo forresten av artikelen, er vel umulig å skrive en mer fanboy artikkel og samtidig virke en smule seriøs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bryr meg ikke stort om PS 3 blir utsetta, Sony går vel bare med mere tap og det er vel bra for dem, siden de har i de siste åra prøvd å leve på ryktet sitt(noen som har sett reklamen med hu gamle dama og teen?).

Og for dem som kjøpre PS 2 nå: Grafikken er ikke spesielt god, og når jeg kjøpte X-box i 2003 så kosta den 1400 med 2 spill. Ps 2 kosta da uten noen spill på SAMME buttikk 1800, og det var ikke tilbud på noen av konsollene, så jeg ser ikke helt hva folk mener med at PS 2 er billigst og gir mest for penga. X-box har faktisk litt bedre grafikk enn PS 2, men spill er etter smak og behag, så er man sony fanboy er vel PS 2 et must selvom man kjøper det i dag for femten hundre spenn.

Uansett, nå som Sony har kjøpt seg mer tid bør de se å skaffe nye kontroller. Når PS 1 kom ut var de greie, men 10 år senere så finnes det mye stiligere og komfortable kontroller på markedet.

Lenke til kommentar
Jeg sier bare, har du lyst på next gen grafikk NÅ og ikke neste år så er xbox360 for deg. Hvis du har lyst til å spille gamle slagere og partyspill så er ps2 for deg. Jeg lo forresten av artikelen, er vel umulig å skrive en mer fanboy artikkel og samtidig virke en smule seriøs.

7204984[/snapback]

De intervjuer en PS3-importør, hadde du forventet en annen vinkling fra importøren? Nettavisen skriver foresten en helt kurant artikkel som får fram importørens syn. Jeg ser ikke helt hvordan de favoriserer PS3.

Lenke til kommentar
Snipp!

7205341[/snapback]

Joda, men er det xbox spill eg har gått glipp av så kjører eg de via 360`en som eg allerede har. Det er mange fleire spill som frister på PS2 enn på xbox for å si det slik. Og eg er fullstendig enig med deg ang. Sony sine kontrollere denne generasjonen, som ser ut til også bli de dårligste.

Lenke til kommentar
Bryr meg ikke stort om PS 3 blir utsetta, Sony går vel bare med mere tap og det er vel bra for dem, siden de har i de siste åra prøvd å leve på ryktet sitt(noen som har sett reklamen med hu gamle dama og teen?).

Og for dem som kjøpre PS 2 nå: Grafikken er ikke spesielt god, og når jeg kjøpte X-box i 2003 så kosta den 1400 med 2 spill. Ps 2 kosta da uten noen spill på SAMME buttikk 1800, og det var ikke tilbud på noen av konsollene, så jeg ser ikke helt hva folk mener med at PS 2 er billigst og gir mest for penga. X-box har faktisk litt bedre grafikk enn PS 2, men spill er etter smak og behag, så er man sony fanboy er vel PS 2 et must selvom man kjøper det i dag for femten hundre spenn.

Uansett, nå som Sony har kjøpt seg mer tid bør de se å skaffe nye kontroller. Når PS 1 kom ut var de greie, men 10 år senere så finnes det mye stiligere og komfortable kontroller på markedet.

7205341[/snapback]

Grafikken i forhold til maskinavare på PS2 er sykt bra. Listen til mala er et godt eksempel på det. Blir det ikke litt litt tåpent å sammenligne priser fra 2003 med i dag. Du får en PSTwo for under tusenlappen i disse dager. Hadde jeg ikke hatt en allerede, skulle jeg ønska meg en til jul. :p

Kontroller er en vanesak, og jeg for min del, elsker designet på dual shock-kontrolleren. :love: WE WANT RUMBLE, Sony!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...