Avean Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Alle jeg kjenner som har hatt en Xbox360 har solgt den, inkludert meg selv. Jeg MÅTTE prøve konkurrenten pga noen kule spill så så morro ut, men jeg gikk sinnsykt lei. Var ingen titler som fascinerte meg, mens Playstation 2 har ufattelig mange. Akkurat nå fortsetter jeg med God of War, holder på med FFXII og ikke minst shadow of the colossus samt Tekken. Tror Microsoft må være rimelig pissed når de må konkurrere med Playstation 2 istedenfor Playstation 3 Snakk om å bli latterligjort Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Tror Microsoft er rimelig fornøyd med å være den eneste aktøren på "next-gen" markedet. Tror du er rimelig pissed for at alle løftene gitt fra Sony til deg er blitt brutt. Men du er som en kone av en konemisshandler. Alt er din feil, din "bedre" halvdel er perfekt. Mod: Trenger ikke å bemerke andre brukes eksistens. Endret 1. november 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Årsaken til dette er at salget av Playstation 2 går som aldri før. Bare i løpet av de tre siste månedene skal det ha blitt solgt mellom 60 og 70.000 Playstation 2 i Norge.Begynner å lure, da faktisk folk kjøper en utdatert konsoll. Men folk finner vel gleden med den fortsatt Deilig design.. 7200129[/snapback] Billig konsoll (under tusenlappen) og eit utval i spel som Xbox 360 kan sjå langt etter. Eg ser ikkje problemet, har faktisk vurdert å kjøpe ein PSTwo sjølv. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Årsaken til dette er at salget av Playstation 2 går som aldri før. Bare i løpet av de tre siste månedene skal det ha blitt solgt mellom 60 og 70.000 Playstation 2 i Norge.Begynner å lure, da faktisk folk kjøper en utdatert konsoll. Men folk finner vel gleden med den fortsatt Deilig design.. 7200129[/snapback] Billig konsoll (under tusenlappen) og eit utval i spel som Xbox 360 kan sjå langt etter. Eg ser ikkje problemet, har faktisk vurdert å kjøpe ein PSTwo sjølv. 7200436[/snapback] Slik jeg ser det er PS2 det som gir absolutt mest for pengene pr. dags dato. Noe som selvfølgelig vil forandre seg med tiden. Men i dag er det ingen annen konsoll som kan by på så mye underholdning for så lite penger som PS2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 tviler litt på at 60-70.000 ps2 har blitt solgt i det siste.. hvilket brødhue kjøper den nå som ps3 er like rundt hjørnet, vi har også 360 som er mange mange brødbokser forran ps2! 7200018[/snapback] Kaller du meg eit brødhode? Fikk ein PS2 slim + Buzz av dama for noen mnd. siden pga. eg hadda mast så mye om å kjøpe den konsollen bare for å spille tapte spill. Så i ettertid har eg sopet inn noen av de spilla eg meiner eg MÅ eie. Ico Shadow of The Colossus MGS2 (rundet før da men) MGS3 Killzone God Of War Ace Combat 5 WRC4 (hadde egentlig ikkje rengt dette for å si det sånn,kosta bare 150,- ) Eg driter langt i grafikken, for den er flott som fy på PS2 via disse titlene. Og eg angrer ikkje eit sekund på anskaffelsne av PS2. Og det er vel nettopp derfor PS2 selger i bøtter og spann pga. spitt veldig spillbibliotek og bundler med Singstar å Buz etc. 7200104[/snapback] ja.... for hvis alle de tittlene funger på ps3 og du klarer ikke og vente noen mnd, hva skal du bruke ps2 til da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hurra til deg der! Fordi eg ikkje går med planer om bruke 5k på PS3 med det første kansje? Man går da heller for ein vesentlig billigere metode for å få spillt de samme spillene. Dessuten sitter eg med rumble funksjon når eg spiller på PS2 Så brødhode kan du sette som tittel på deg sjøl før du kroner andre Endret 1. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 @ NIrD: Jeg ser såvidt poenget i ditt velformulerte argument, men hvem i alle dager venter på PS3 for å spille PS2-spill? Jeg lever i nået, og trives der. mala: Du glemte Resident Evil 4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Resident Evil 4 skal eg kjøpe på Gamecube i og med at eg har RE re-make,Zero og Code: Veronica der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 skjønner det hadde ikke kjøpt ps3 med det første heller, men jeg klarer og vente til ps 3 blir billigere. og da er det bortkasta og kjøpe en ps2 nå... hadde skjønt det hvis det var 5000 til 10.000stk som hadde kjøpt den, men når det er så mye som 70.000stk så.. ja. kjøp 360 imens... Lenke til kommentar
aulin Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 skjønner det hadde ikke kjøpt ps3 med det første heller, men jeg klarer og vente til ps 3 blir billigere. og da er det bortkasta og kjøpe en ps2 nå... 7200859[/snapback] Du bruker et så veldig fint ord som bortkastet her. Så du mener det er bortkastet å kjøpe hardware til rundt tusenlappen NÅ, for å kunne ha tilgang til et utrolig spillbibliotek? Nei, her er det logiske å utsette underholdningen i 1-2 år (til ps3'en blir billigere)! Og nå tenker jeg ikke engang på det fryktelige strevet med å finne de gode ps2-titlene du engang ønsket deg en gang i 2006 Det er alltid noe man kan vente på som er bedre og dyrere. Heck, jeg skal vente til ps4 blir billig jeg, slik at jeg kan spille av ps3-spillene jeg egentlig vil spille til neste år. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Så lenge Sony tviholder på blue-ray kan dere se langt etter en PS3 som hvermannsen har råd til. Dette vet Sony, og for ikke å miste kundene til Nintendo og Microsoft I julestriden har de begynt enda en megakampanje for PS2. Personlig håper jeg Wii infrir til de grader så Sony endelig kan få en konkurrent, slik at de blir tvunget til å se hvor komplett sløkket de har vært med PS3. Menmen, når PS2 endelig begynner å fade vekk, så er vel Sony ferdig med å grave sin egen grav så dyp at de bruker mange år på å komme ut av den :\ Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er alltid noe man kan vente på som er bedre og dyrere. Heck, jeg skal vente til ps4 blir billig jeg, slik at jeg kan spille av ps3-spillene jeg egentlig vil spille til neste år. 7201794[/snapback] Nå er jo ikke sikkert PS4 blir bakoverkompitabel. Jeg blir å kose meg med min PStwo til PS3 har et spillbiblotek som frister. Dvs. Silent Hill 5, Resident Evil 5, Metal Gear Solid 4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) kjøp 360 imens... 7200859[/snapback] Har allerde ein 360 eg hehe Endret 2. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ganske moro å lese innleggene til diverse xbox fans som bli sure når gamle ps 2 selger som varmt hvetebrød. Hva er problemet? Og det virker også som om at en del folk ønsker at sony skal gå konkurs. Hvem tjener på det? Kanskje microsoft, men det vil ikke forbrukerene gjøre. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Ganske moro å lese innleggene til diverse xbox fans som bli sure når gamle ps 2 selger som varmt hvetebrød. Hva er problemet? Og det virker også som om at en del folk ønsker at sony skal gå konkurs. Hvem tjener på det? Kanskje microsoft, men det vil ikke forbrukerene gjøre. 7202196[/snapback] hehe...du har så rett, hvis sony går konkurs(noe som sannsynlighvis ikke sjer) så kommer en god del produkter bort ja, lager jo så mye rart de folka, blandt annent playstation Endret 2. november 2006 av mX Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Og det samme gjelder de som sannsynligvis lever for å finne drit om sony. Slik at de kan skrive om det på forumet for så å godte seg sammen med sine disipler. Jeg legger meg minst mulig borti ting som angår xbox 360 og Wii siden jeg ikke har planlagt å kjøpe dem. Men følger selvfølgelig med på alt av nyheter innenfor spill. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Gjer meg ingenting at PS3 blei utsett. Hadde uansett ikkje hatt råd til den no i november. Så at eg får spart nokre månader ekstra gjer meg ingenting. Får råd, og moglegheit til å plukke opp nokre ekstra spel også no når den kjem i Mars. Og eg håpar jo på at ein ikkje treng å stå i kø i fleire dagar utanfor butikkane for å få ein PS3 - det orkar eg ikkje. Då ventar eg heller eit par veker ekstra. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er alltid noe man kan vente på som er bedre og dyrere. Heck, jeg skal vente til ps4 blir billig jeg, slik at jeg kan spille av ps3-spillene jeg egentlig vil spille til neste år. 7201794[/snapback] Nå er jo ikke sikkert PS4 blir bakoverkompitabel. Jeg blir å kose meg med min PStwo til PS3 har et spillbiblotek som frister. Dvs. Silent Hill 5, Resident Evil 5, Metal Gear Solid 4. 7201831[/snapback] You heard the man !! For lanseringstittlene til ps3 er ikke akkurat noe å rope hurra for... IMO ! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nei lista til PS3 er jo nesten tilgjengelig på ein vesentlig billigere konsoll uansett, og de få eksklusive spillener jo ikkje noe second coming of Jesus akkurat, slik de sjelden er ved lansering. Og her skille jo Wii seg ut med Twilight Princess da, som slår tom. all tru på Jesus og gjengen Meiner eg ihvertfall Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeez, han vil vel bare at folk ikke skal gå over til konkurrentene (les: MS og Nintendo). Snakk om å blåse ting ut av proporsjoner. 7199637[/snapback] Vi reagerer måten han sier det på, dah! 7199655[/snapback] Hvordan sa han det? Artikkelen sier fint lite om måten det ble sagt på, kun at han mener PS3 er verdt å vente på. Han mener samtidig at det er grunn til å droppe å kjøpe Xbox 360, selv om Playstation 3 er utsatt, og de helt store titlene ikke kommer med det første. Dette er kun Nettavisens formulering, ikke direkte sitat. Hvis du tar deg nær av dette kan du like godt grave deg et dypt, mørkt hull i bakken og bli der. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå