lonnj89 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ja det sier ihvertfall Nordisk Film, som er norges Playstation importør http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article790186.ece Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Ja jøss, det var jo den beste nyheten vi fikk i år det La oss håpe for deres del at Sony like greit dropper å gi ut PS3 i europa. Det hadde vel bare vært gode nyheter for disse gutta. Endret 1. november 2006 av espent Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Selvfølgelig er de glade Da slipper de blandt annet jule rushet, klaging for mangel av konsoller, og feilvarer på en og samme tid! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Han har sikkert en X360 hjemme, gleder seg som en liten unge på julaften til å spille GoW :!: Endret 1. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Alle vet jo at det der er bare bullshit. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Han mener samtidig at det er grunn til å droppe å kjøpe Xbox 360, selv om Playstation 3 er utsatt, og de helt store titlene ikke kommer med det første. Ingen tvil hva han er 7199390[/snapback] jepp, han røpte seg der Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Alle vet jo at det der er bare bullshit. 7199408[/snapback] mulig det, ikke vet jeg, det står nå der ihvertfall Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Han mener samtidig at det er grunn til å droppe å kjøpe Xbox 360, selv om Playstation 3 er utsatt, og de helt store titlene ikke kommer med det første.Røyket sokkene sine eller?På hvilken måte kan han si at folk skal droppe å kjøpe PS3. Blir som å si at greit vi feilet med å levere produktet, men du får ikke lov til å kjøpe konkurrenten sitt, selv om det er like bra. Skjønner at han er en talsmann for Sony, men blir irritert på slik oppførsel.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Han mener samtidig at det er grunn til å droppe å kjøpe Xbox 360, selv om Playstation 3 er utsatt, og de helt store titlene ikke kommer med det første.Røyket sokkene sine eller?På hvilken måte kan han si at folk skal droppe å kjøpe PS3. Blir som å si at greit vi feilet med å levere produktet, men du får ikke lov til å kjøpe konkurrenten sitt, selv om det er like bra. Skjønner at han er en talsmann for Sony, men blir irritert på slik oppførsel.. 7199497[/snapback] Bra han er talsman for Sony og ikke MS Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har ingen ting med hvilken produsent han representerer. Trenger ikke å komme med slik utalseser. "Ingen grunn til å kjøpe X360 til barnet ditt for jul, da PS3 kommer ikke før i Mars (hvis ikke flere utsettelser)". Tror jeg hadde kjøpt den konsollen som faktiskt hadde passet barnet mitt best, Nintendo Wii! Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Synes Sony / Sony importører opptrer som arrogante, og at de nærmest ikke bryr seg om forbrukerne. Synes hvertfall de har gjort det med PS3.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeez, han vil vel bare at folk ikke skal gå over til konkurrentene (les: MS og Nintendo). Snakk om å blåse ting ut av proporsjoner. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeez, han vil vel bare at folk ikke skal gå over til konkurrentene (les: MS og Nintendo). Snakk om å blåse ting ut av proporsjoner. 7199637[/snapback] Vi reagerer måten han sier det på, dah! Endret 1. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Vel, kan forstå at de ikke vil ha full PS3 dilla rundt seg når de allerede har nok med PS2. Uttalelsen var da litt...merkelig, men antar han bare mener at det ikke er vits å kjøpe 360 fordi man ikke greier å vente til mars? Rar måte å si det på men Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Synes Sony / Sony importører opptrer som arrogante, og at de nærmest ikke bryr seg om forbrukerne. Synes hvertfall de har gjort det med PS3.. 7199622[/snapback] Tja det der er kansje eit fenomen som lett smitter over Ja det hadde nok blitt eit himla kav og ekstra arbeid for den gjengen om PS3 skulle ha ramlet ute førene ved juletider sånn sett. Men han er vel i mindretall om å glede seg over utsettelsen tenker eg EDIT: Ka i svarte sko og himmelens navn skjer med "Mine innlegg" knappen? Endret 1. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Synes Sony / Sony importører opptrer som arrogante, og at de nærmest ikke bryr seg om forbrukerne. Synes hvertfall de har gjort det med PS3.. 7199622[/snapback] Tja det der er kansje eit fenomen som lett smitter over Ja det hadde nok blitt eit himla kav og ekstra arbeid for den gjengen om PS3 skulle ha ramlet ute førene ved juletider sånn sett. Men han er vel i mindretall om å glede seg over utsettelsen tenker eg EDIT: Ka i svarte sko og himmelens navn skjer med "Mine innlegg" knappen? 7199798[/snapback] hehe...tror jeg og! edit: ja du har rett, det er noe rart med "mine innlegg" knappen Endret 1. november 2006 av mX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 tviler litt på at 60-70.000 ps2 har blitt solgt i det siste.. hvilket brødhue kjøper den nå som ps3 er like rundt hjørnet, vi har også 360 som er mange mange brødbokser forran ps2! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 tviler litt på at 60-70.000 ps2 har blitt solgt i det siste.. hvilket brødhue kjøper den nå som ps3 er like rundt hjørnet, vi har også 360 som er mange mange brødbokser forran ps2! 7200018[/snapback] Kaller du meg eit brødhode? Fikk ein PS2 slim + Buzz av dama for noen mnd. siden pga. eg hadda mast så mye om å kjøpe den konsollen bare for å spille tapte spill. Så i ettertid har eg sopet inn noen av de spilla eg meiner eg MÅ eie. Ico Shadow of The Colossus MGS2 (rundet før da men) MGS3 Killzone God Of War Ace Combat 5 WRC4 (hadde egentlig ikkje rengt dette for å si det sånn,kosta bare 150,- ) Eg driter langt i grafikken, for den er flott som fy på PS2 via disse titlene. Og eg angrer ikkje eit sekund på anskaffelsne av PS2. Og det er vel nettopp derfor PS2 selger i bøtter og spann pga. spitt veldig spillbibliotek og bundler med Singstar å Buz etc. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Årsaken til dette er at salget av Playstation 2 går som aldri før. Bare i løpet av de tre siste månedene skal det ha blitt solgt mellom 60 og 70.000 Playstation 2 i Norge.Begynner å lure, da faktisk folk kjøper en utdatert konsoll. Men folk finner vel gleden med den fortsatt Deilig design.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Årsaken til dette er at salget av Playstation 2 går som aldri før. Bare i løpet av de tre siste månedene skal det ha blitt solgt mellom 60 og 70.000 Playstation 2 i Norge.Begynner å lure, da faktisk folk kjøper en utdatert konsoll. Men folk finner vel gleden med den fortsatt Deilig design.. 7200129[/snapback] Syns Slimmen er den lekreste konsollen ute pr. idag. Og gleden finner man i spillene tenker eg, og dem er det jo mange av på den fronten Jobb next! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå