Gå til innhold

Program til å lage dvd meny?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ca 20 små filmer som jeg vil brenne ut til en "samle" dvd.

Jeg har prøvd å bruke nero, men finner ikke noen bra løsninger.

Jeg vil ha en meny hvor jeg kan ha: spill alle, og så hvor jeg kan trykke meg videre for å se hver enkelt film. det blir på en måte en meny med flere sider. håper noen kan hjelpe meg her.

mvh

Fribbern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har ca 20 små filmer som jeg vil brenne ut til en "samle" dvd.

Jeg har prøvd å bruke nero, men finner ikke noen bra løsninger.

Jeg vil ha en meny hvor jeg kan ha: spill alle, og så hvor jeg kan trykke meg videre for å se hver enkelt film. det blir på en måte en meny med flere sider. håper noen kan hjelpe meg her.

Cyberlink Producer...
Lenke til kommentar

Et av de beste "amatørprogrammer" er Ulead DVD Movie Factory. Utrolig enkelt å bruke samt at det ser helt greit ut p skjermen. Her kan du legge inn så mange klipp du vil, egene bakgrunnsbilder og musikk i menyen, du kan velge hvilket bilde som skal vises i menyen fra hver film og du kan selvfølgelig legge til kapittler i hver film om det er intr.

Jeg bruker det mest når jeg ikke bruker Adobe sin.

Lenke til kommentar

Pinnacle Studio har (som nemnt over av Hårek) mogelegheit for å lage DVDar med menyar ja, men skal ein ha undermenyar må ein ha Plus-versjonen. Det finst mange program som kan gjere slikt, men å nemne fleire enn dei som allereie er nemnt (Nero Vision, Cyberlink Producer, Ulead Movie Factory og Sony DVD Acrchitect) er sikkert ikkje nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...