skabby Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Heihei, Det har oppstått et lite problem som jeg håper at noen kan hjelpe meg med. Plutselig kan jeg ikke lenger extracte ting, og jeg får feilmeldinger av forskjellige programmet innimellom om at disken min er full. Jeg har 60 GB ledig på min 80 gb, og 45 ledig på min 220. Hvorfor oppstår denne feilen, og hva kan jeg gjøre for å fikse? Når jeg bruker Winrar (jeg har prøvd å reinnstallere ny versjon), får jeg feilmeldingen 'Write error in file <insert file name here>. Probably the disk is full.' Tilleggsinformasjon som jeg ikke vet om hjelper; Jeg kjører WinXP Pro, og bruker NTFS. Jeg har fylt opp harddiskene før, så det "skal" være mer plass på dem. Takk på forhånd Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hmm... Skudd i blinde. start --> kjør --> cmd ENTER skriv så " chkdsk c: /f " bytt ut c: med stasjonene du har, 1 om gangen. Lenke til kommentar
skabby Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Hmm, erke helt sikker på hva det skulle gjøre, men prøvde allikevel. Da får jeg en liste over disk space og hva den er brukt til. Har 0 bad sectors på dem, og like mye fri plass som jeg skrev tidligere. Rare greier. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Prøv å se om Winrar bruker en temp folder. Kansje partisjonen på denne folderen er full? Lenke til kommentar
skabby Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Godt forslag. Temp folder var på windows partisjonen, og der var det ikke stort med plass igjen, så jeg bytta folder - men det hjalp ikke. Får fortsatt samme feilmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå