Tuffeluffe Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Heisann! Kan du hjelpe meg med å sette opp et oppsett til 8000 kr? Den skal brukes til å spille Counter Strike Source. Og et spørsmål, jeg har nå en IDE disk, hvordan og hva trengs det for å koble denne til et hovedkort med SATA kobling? Takk Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Har valgt å gå opp til kr 9000, da jeg føler dette gir meg et lite hopp i ytelsen. Jeg har sett litt på dette: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=36767 Hva mener dere? Jeg er mest usikker på Hovedkortet og Ram'en, så om noen kunne hjulpet meg, så hadde det vært flott.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva er det du har fra før? Siden du snakker om oppgradering Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 AMD 3200+ 2.2ghz 754 Msi Hovedkort 754 1GB ram TwinMos 6800Ultra 256 MB AGP Det er dette jeg har nå.. Jeg har også et LianLi Kabinett og en MIST 500W som jeg har tenkt å bruke framover.... Jeg har i tillegg en IDE harddisk på 200GB som jeg ikke synes er noe vits i å bytte ut da jeg har over halvparten igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå