Holmgang Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei! Jeg tenkte jeg skulle prøve Vista RC1. Men jeg vil helst ha det på en annen partisjon hvis det er mulig slik at jeg kan bruke XP også. Men vil dette gå? får jeg opp en meny når jeg starter pcen om jeg vil starte XP eller Vista? På forhånd takk! BTW: hva er 32 bit og 86 bit? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei! Jeg tenkte jeg skulle prøve Vista RC1. Men jeg vil helst ha det på en annen partisjon hvis det er mulig slik at jeg kan bruke XP også. Men vil dette gå? får jeg opp en meny når jeg starter pcen om jeg vil starte XP eller Vista? På forhånd takk! BTW: hva er 32 bit og 86 bit? 7198802[/snapback] Ja, du får opp meny om hvilket OS du vil starte, bare lag en partisjon til hvert OS du, så går det bra. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 det funke som bare F. men hvis du skal fjerne vista, så brukes ikke boot.ini fila lenger, kunn en .exe fil som vista fiksa. og jeg har ikke funnet ut hvordan man fjerner vista fra den lista, etter at vista er fjernet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå