Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemmer med å åpne port på Netgear GWR614 v6

Anbefalte innlegg

Noen der ute som kan hjelpe meg med åpne porter på netgear WGR614 v6. Jeg har logget meg inn på router manageren, og lagt porten til på port forwarding, som TCP/DPC og riktig navn Utor1, med mine IP adresse. Men jeg får fortsatt ikke åpnet porten.

Deler nett med husverten gjennom nextgentel, men den trådløse netgear ruteren er min og kun min samboer og jeg som bruker den. Så det skal vel ikke ha noe å si? portene har vært åpne tidligere da jeg brukte Switch.

Håper noen kan hjelpe meg!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Noen der ute som kan hjelpe meg med åpne porter på netgear WGR614 v6. Jeg har logget meg inn på router manageren, og lagt porten til på port forwarding, som TCP/DPC og riktig navn Utor1, med mine IP adresse. Men jeg får fortsatt ikke åpnet porten.

Deler nett med husverten gjennom nextgentel, men den trådløse netgear ruteren er min og kun min samboer og jeg som bruker den. Så det skal vel ikke ha noe å si? portene har vært åpne tidligere da jeg brukte Switch.

7198586[/snapback]

Sliter med akkurat samme problem på akkurat samme router WGR614 v6. Det virker faktisk helt umulig å åpne porter, til og med de servicene som er forhåndsinnstilte svikter :no: Dette er lavmål av Netgear, hjalp ikke å legge inn nyeste firmware heller, nå er jeg irritert. Noen som vet om en mulig løsning på dette problemet?

Mvh.

Werewolf85

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

7198586[/snapback]

Sliter med akkurat samme problem på akkurat samme router WGR614 v6. Det virker faktisk helt umulig å åpne porter, til og med de servicene som er forhåndsinnstilte svikter :no: Dette er lavmål av Netgear, hjalp ikke å legge inn nyeste firmware heller, nå er jeg irritert. Noen som vet om en mulig løsning på dette problemet?

Mvh.

Werewolf85

7298285[/snapback]

Hei, vet ikke om du har funnet ut av problemmet. Men jeg fikk faktisk en veldig god forklaring på en annen side. :) Problemmet i mitt tilfelle er at siden husverten min har trådløsnett må han også åpne opp for disse portene, noe som han imitt tilfelle ikke var villig til å gjøre. Så når jeg skal bruke denne porten må jeg bruke en vanlig switch, da porter ikke er noe problem der. En annen grunn er at pc'n din har en annen ip adresse enn hva du har fått tildelt av ruteren. du kan sjekke Ip'n din på http://showmyip.com/ . Så utfra hva jeg har blitt fortalt, må du endre ip adressene på netgear så porten blir godtatt for din ip adresse.

mvh

h_k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...