Gissan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei! Ønsker kritikk på hjemmesiden min. Være saklig da.. Hilsen, tissedam himself. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Likte ikke helt utseende på siden. Ville selv ha endret overskrift til en tekst med en annen stiligere og tykkere font. Kunne også endret bakgrunn? den oransje/brune fargen falt ikke helt i smak. Mvh Erling Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Likte ikke helt utseende på siden. Ville selv ha endret overskrift til en tekst med en annen stiligere og tykkere font. Kunne også endret bakgrunn? den oransje/brune fargen falt ikke helt i smak. Mvh Erling 7198430[/snapback] Kunne kanskje vært litt lysere, eller noe mer sand-farge? Enig at den ble litt brun, men jeg liker simple farger og layouter. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg ville byttet hele fargen. Enten ville jeg hatt den gul eller lyseblå.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Jeg ville byttet hele fargen. Enten ville jeg hatt den gul eller lyseblå.. 7198487[/snapback] Ikke helt min smak, men.. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Synes den var veldig simpel i min nettleser og det var noe galt med linkene her i IE. Kul hover-løsning når du skal ha underlinker Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Synes den var veldig simpel i min nettleser og det var noe galt med linkene her i IE. Kul hover-løsning når du skal ha underlinker 7198744[/snapback] Hva mener du med galt med linkene? Alt er ikke ferdig utfylt, blandt annet under venner, og jenter. Gjesteboken er heller ikke ferdig. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 - kjedelige farger - ekkel kontrast iforhold til bakgrunn og teksfarge - FOR enkel for min smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå