Gjest medlem-105476 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Unødvendig å diskutere, jeg VEIT at jeg har rett. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Klassen vår heter faktisk VK2 TTAEr 89. 7272079[/snapback] Jepp, det har du faktisk nevnt. Snål lærer eller hvem det nå enn er som har laget navn på klassen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Klassen vår heter faktisk VK2 TTAEr 89. 7272079[/snapback] Jepp, det har du faktisk nevnt. Snål lærer eller hvem det nå enn er som har laget navn på klassen. Var bare som svar til... glem det Men det er ikke bare på klasselista! Når vi ble ropt opp på starten av året slik at vi visste hvilkne klassen vi skulle i ropte de også opp "VK2...". Og på alle papirer osv står det også VK2. Må sjekkes opp! *James Bond Modus* Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 jeg kom inn på kjøretøy med 2,8 i snitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå