elektroboy Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg lurer på hva TAF står for, Jeg vet hva TIP står for( teknisk industriell produskjon)! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 TAF er iallefall kombinert gymnas/yrkeskole og læretid. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Okey, men hva kan du bli for noe ? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 http://www.taf.no/index.cfm?id=76713 Okey, men hva kan du bli for noe ? 7198359[/snapback] Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 TAF. Teknisk almenne fag. Skole + Læretid på 3 år er det ? Dvs at du får et fagbrev samt kompetanse bevis for studierettningen. Du har også noe som heter BAF, dette er samme prinsippet bare for byggfagene. Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Teknisk almenne fag. Skole + Læretid på 3 år er det ? Dvs at du får et fagbrev samt kompetanse bevis for studierettningen. 7202125[/snapback] Teknisk allmennfag tar 4 år, ikke tre (det gjorde iallfall). Da får man et fagbrev, samt at man har spesiell studiekompetanse, fordi man har hatt realfag Tror det er et godt valg om du er motivert, og om du likevel har tenkt å ta matte, fysikk og kjemi så er det nok iallfall ikke noe problem. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 TAF. Terminal Aerodrome Forecast. Utgis 4 ganger i døgnet, og er gyldig for de neste 24 timene. Spår vind, sikt og vær på timebasis for et område 5-10 miles fra en flyplass. Lenke til kommentar
acon Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 TAF, Teknisk Almenne Fag. Finnes i flere varianter, noen går 4år på skole, og tar fagbrevet iløpet av de 4 årene, mens andre går 3 år på skole og må gå ut i lære etterpå. En finner flere retninger, på min skole har vi TAF elektrofag, og TAF elektomekanisk. Vi går 3 år på skole, første år gk. elektro* eller gk. mekanisk*.. *Studieretningene har forandret navn siden jeg søkte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå