aGal Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Her er bildet jeg i dag har tatt av en is tapp... synes "vann(is)/sol"efekten i bildet er litt kul. Kom med det dere har å si, jeg tåler alt xD (jeg har ikke en kalibrert skjerm, så er sansynlig at bildet ikke er så pen på de som har kalibrert skjerm, eller andre innstillinger ) EDIT: lat som om det ikke er en is tapp der da blir bildet bedre, man må se det på avstand, fikk komentarer på at det var bra og spennende på fotoklubben i går men sa ikke hva bildet var før etter folket hadde sett det. Endret 3. november 2006 av aGal Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Tror du burde hatt mye mer dybdeskarphet for å få fokus på istappen, men ser den nesten ikke. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ja, er vanskelig å se istappen, men skyggen er god. Helt greit bilde, men kunne vært bedre, synes nå jeg da.. Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Et greit bilde. Istappen ser man knapt, men det er vanskelig å få den mer tydelig siden den er gjennomsiktig. Og bildet er litt "blast". Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Et helt greit bilde, kult med skyggen. Navnet på denne tråden er utrolig irriterende. Værsåsnill å rett orddelingsfeilene!! ellers helt greit : Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Litt kjedelig bilde, ser jo nesten ikke istappen så skyggen blir derfor det som fanger øyet. Føler at det kunne vært mer spennende om du tok bildet andre veien, altså mot sola istedenfor mot veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå