Joachim_F Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Fotballkrigen er i gang igjen, og nå kan du finne ut hvordan Pro Evolution Soccer 6 takler presset fra det nyeste FIFA-spillet. Les mer Lenke til kommentar
Skips Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Noen som har kontroll på tastatur oppsettet? Finner ikke ut hvor L1 og L2 er på tastaturet... Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 På tide! Litt rart at demoen kommer etter at spillet ble sluppet. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Controls Default Keyboard Controls UP up arrow DOWN down arrow LEFT left arrow RIGHT right arrow LONG PASS D SHORT PASS X THROUGH PASS W SHOOT A CURSOR CHANGE Q DASH E STRATEGY/ATT/DEF Z SPECIAL CONTROLS C PAUSE space bar HELP* F1 Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Må vel teste dette spillet, og se om det kan måles med fifa07. Har aldri spilt PES, er litt lei av fifa også. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ble vel skuffet over demoen... jeg har egendefinerte kontroller og siden jeg ikke klarte å stille, klarte jeg heller ikke å vende meg til å bruke de nye. Ville også teste demoen for å se om grafikken var forbedra, men var ikke mulig å stille:/ Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Må si jeg var skuffa over PES. Det er kun en demo, men jeg får ikke helt lysten til å kjøpe det i stedet for Fifa. Kontrollering av spiller er jo helt fjernt, tastene henger ikke på noen måte sammen. Og selve spillet var ikke mye å skryte av heller. Håper virkelig at hele spillet er bedre enn dette. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Både Fifa og PES skuffer stort i år. Særlig den kunstige intelligensen er sjokkerende dårlig. Springer man med en spiss mot motstanderens 16meter blir den andre spissen stående helt stille i stedet for å bli med framover. Ingen spillere er særlig villige til å gå på løp eller gjøre seg åpne for pasninger. Dette er noe PES har fått godt til tidligere, til en viss grad Fifa, men i år feiler begge så kraftig når det kommer til ren fotballfølelse at jeg skipper begge. Det at Pes har horribel grafikk hjelper heller ikke Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kontrollene og grafikken kan stilles ved at man klikker på .exe-filen som heter settings i Pro Evolution Soccer 6 mappen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Pokker heller, verken Fifa eller PES duger for min del, men jeg elsker fotballspill og må ha begge... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg synes FIFA 07 var bra jeg! Men desverre er jeg enig ig at PES6 skuffer! Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Skjønner ikke helt hvordan det kan skuffe. Er jo veldig likt 5'ern, bare at det er enda bedre. Er ikke vant til å spille det på pc, så kontrollene er jo litt uvante, men på fullversjonen kan du jo endre knappe-innstillingen, til dere som klaget på det. Synes default oppsettet er omtrent perfekt uansett. Duell-delen av spillet er bedre, både hodedueller og vanlig kroppskontakt. Så skuffa? Absolutt ikke. Skal kjøpes til 360 etter hvert ja. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jo mer jeg spiller PES6, dess bedre blir det. Som vanlig når ny versjon kommer ut, så er det uvant, og man kan lett bli skuffet. PES trenger alltid tid til å sette seg, og da er det bare genialt. Jeg er superfornøyd. PES6 online er superfett (på PC og PS2 ihvertfall). Har hatt noen kamper idag på nettet der spillet holdt et særdeles høyt tempo. Å spille 2 mot 2 online (på 4 forskjellige PC'er) er også geniale saker. Det er når man oppdager det utrolig gode gameplayet at alt det andre blir uvesentlig. Det er derfor spillet har så ekstremt mange fans som det har, på tross av FIFA's lisenser, glansbildegrafikk og EA's tykke lommebok. Ikke uten grunn at forumet på pesfan.com har over 300.000 registrerte brukere... Endret 6. november 2006 av Toa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg