DilliMusic Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 hei. bare lurte på hvilke filer er det jeg må ta vare på et et proskjekt? er det audio filen som er viktig elelr bør jeg ha audio og midi? eks: lagd en låt med trommer, synt og gitar. holder det med å ha trommene i en audio fil, synth i en annen audio fil og gitar i en annen? og så klart hele sangen samlet. eller bør jeg ha midi av filene og?? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Formuler deg skikkelig og forklar situasjonen skikkelig, så kanskje det går an å svare deg. EDIT: Hvis det er cubase du bruker, så kan du lese guiden min en gang til. Skikkelig denne gangen. Endret 1. november 2006 av _HKH_ Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 glem det hehe en annen svarte meg Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ta for all del vare på alt, om det er noe du vil ha muligheten til å endre i fremtiden. Sleng audio, midi og prosjektfiler til programmet som er brukt på cd eller annen type backup. Det er møkka irriterende å ha en mp3 av noe man har lagd i 128k, men ingen original som kan brennes på cd i topp kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå