HelenK Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Supportteknikker For vår kunde, Dell, søker vi etter supportteknikkere til Business Support avdelingen. Dell har sentralisert avdelingene for sin support, og man jobber mot det norske markedet selv om man har base i Sverige. (Upplands Väsby, 2 mil nord for Stockholm) Arbeidsoppgaver: Gi telefonbasert support til Dell sine kunder Samordne service og support med Dell sine servicepartnere Kvalifikasjoner: Du prater flytende norsk, og gjerne svensk Du behersker engelsk godt både skriftlig og muntlig Du har helst 1-2 års erfaring fra support utover annen bakgrunn innen IT (teknisk) Du er utadvendt og løsningsfokusert Det er en fordel om du har sertifiseringer (MCP, A+ eller tilsvarende) Du motiveres av å gjøre kunden fornøyd, og er serviceminded Du er effektiv, fleksibel, og trives med å jobbe i team Det tilbys: Støtte og hjelp til etablering i Sverige Spennende utfordringer i et internasjonalt miljø og et selskap i sterk vekst Konkurransedyktig grunnlønn, med muligheter for bonus _____________________________________________________ Jeg har 7 stillinger tilgjengelig, ta kontakt om du er interessert. Helén Karlsholmen Account Manager Kelly IT Resources [email protected] Tlf.: 92464126 / 23238606 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg