deefuz Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Noen som har testet FIFA2003? Kjøpte det fordi det World Cup hadde ikke noen klubblag med. Vel, angrer veldig nå. Ble den nedturen for meg. Værste fotball spillet jeg har spilt noensinne. Fy f*** for noe m0kk. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-15 11:02 ] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg har Fifa 2003 installert på PC'n. Synes faktisk det er et ganske bra spill. Hva konkret synes du var så dårlig med det? Lenke til kommentar
groms Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 ja det lurer jeg også på.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 FOR ET RÆVA SPILL ekke noe morsomt, ekke noe "fifa style" over det en bra ting: grafikken resten: ræva er så boooring Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Fifa 2003 er jo et kjempe hopp fra forige utgave! Grafikken er sef bedre, men spilbarheten er jo utrolig mye bedre. Hva er det dere ikke likte med spillet? Lenke til kommentar
groms Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 kan godt kjøpe spillet av en av dere til en billig penge til xbox hvis dere hater det så jævli.. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Etter FIFA 2000 har ikke serien lenger vært det samme. 2003 er visserlig et steg i riktig retning, og retter på en del av elendigheten fra 2001 og 2002. Menyene er sobre, visuelt ser det bedre ut (ikke flott enda, men) og gameplaymessig holder det mål. Dog er det trist at jeg får mer glede ut av FIFA 99 og FIFA 2000 enn av siste skudd (haha!) på treet. Lenke til kommentar
deefuz Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Hehe, jeg har forandret mening. Var så seint på natta da jeg testet spillet + litt grinette. *kremt* :wink: Uansett, etter å ha spilt det noen timer i etterkant, så synes jeg faktisk spillet virket mye bedre en mine uttalelser skulle ha det til. Eneste ulempen er at ting virker så smått. Jeg liker best Tele vinkelen (den var da bedre på FIFA 2002, eller?). At spillet har hevet seg fra forrige utgave er det ingen tvil om. :razz: Skal huske på å prøve spill litt mer grundigere heretter før jeg kommer med mine grinette kommentarer på forumet. :wink: Lenke til kommentar
groms Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 morn jeg syns fifa2003 har hevet seg noe sinnsykt. Kan plassere skuddene som man vil nå, spille lekre gjennombrudshissige pasninger og starte løpet når man selv ønsker. Samt Scholes skyter like bra på spillet som han gjør i virkeligheten. gøyy. hekta her ivaffal Lenke til kommentar
TcB Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg vil bare si at FIFA 2003 er det beste fotball spillet! Jeg har alltid været FIFA fan, men leste at Pro Evolution Soccer 2 KNUSTE FIFA 2k3, naiv som jeg var prøvde jeg PES2. Et mindre engasjerende og morsomt fotballspill skal du lete lenge etter. Skuddene gikk i "sakte film" jo(Lette og lette etter game-speed, men akk nei). Anmeldere som sier at Pro Evolution Soccer 2 er bedre må være kjøpt og betalt... Og alle andre som mener PES2 er bedre kan dra til helv...! Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 21:33, skrev TcB:Jeg vil bare si at FIFA 2003 er det beste fotball spillet! Jeg har alltid været FIFA fan, men leste at Pro Evolution Soccer 2 KNUSTE FIFA 2k3, naiv som jeg var prøvde jeg PES2. Et mindre engasjerende og morsomt fotballspill skal du lete lenge etter. Skuddene gikk i "sakte film" jo(Lette og lette etter game-speed, men akk nei). Anmeldere som sier at Pro Evolution Soccer 2 er bedre må være kjøpt og betalt... Og alle andre som mener PES2 er bedre kan dra til helv...! det er noe som heiter gameplay... pes2 er det beste fotballspillet uansett hva slike uvitende folk so de selv sier Lenke til kommentar
s@ndm@n77 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Fullstendig enig i at gameplay er det viktigste. Vurderte lenge å kjøpe PS2 bare pga PES2, men endte til slutt opp med XBox Har spilt Fifa siden 97, og det har mange fine sider. Men det FIFA2003 har noen UTROLIG irriterende "feil" ; 1) Det er jo dønn umulig a heade ballen i mål! Det samme gjelder når du står alene. 2) Innleggene er forhåndsprogrammerte 3) Når du skal heade ut på corner imot trekker du samtidig ut keeper. 4) Og i forhold til PES : gjennombruddspasningene er MYE dårligere. 5) Det er praktisk talt umulig å spille ballen i bakrommet. Forsvaret ligger alltid lavt, og backene sleiker krittlinjen. Så Fifa mangler fremdeles en del etter min mening. MEN ! : Er det noen som kan anbefale noen fotballspill til Xbox? Er ISS2 i nærheten av PES? Andre forslag? Lenke til kommentar
groms Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 21:22, skrev s@ndm@n77:Fullstendig enig i at gameplay er det viktigste.Vurderte lenge å kjøpe PS2 bare pga PES2, men endte til slutt opp med XBoxHar spilt Fifa siden 97, og det har mange fine sider. Men det FIFA2003 har noen UTROLIG irriterende "feil" ; 1) Det er jo dønn umulig a heade ballen i mål! Det samme gjelder når du står alene. 2) Innleggene er forhåndsprogrammerte 3) Når du skal heade ut på corner imot trekker du samtidig ut keeper. 4) Og i forhold til PES : gjennombruddspasningene er MYE dårligere. 5) Det er praktisk talt umulig å spille ballen i bakrommet. Forsvaret ligger alltid lavt, og backene sleiker krittlinjen. Så Fifa mangler fremdeles en del etter min mening.MEN ! : Er det noen som kan anbefale noen fotballspill til Xbox? Er ISS2 i nærheten av PES? Andre forslag? Gjennkjenner mye av det du sier, men har fått det til, dvs gjennombruddshissige pasninger osv .. tor det trenger mye øving.. Lenke til kommentar
s@ndm@n77 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Ja, jeg er ingen sinnsyk kløpper i Fifa, det er jeg smertelig klar over :smile: Men når pasningene i PES blir slått nydelig foran spilleren, slik at det virkelig er flyt i spillet, og du kan styre mannen din selv når innlegget kommer.... AAARGH, kan de ikke lage en XBox eller PC-versjon snart!!! Sitter for tiden og spiller Winning Eleven 4, altså utgaven før PES1 på svart-hvitt fordi jeg mangler kabel som støtter RGB fremfor å spille FIFA på min XP1700 med GF3. Det sier litt om hvor mye bedre jeg liker gameplayen i PES/WE-serien. Setter nå min lit til at Konami har laget et nesten like godt spill i ISS2, skulle VELDIG gjerne likt å høre fra noen som har prøvd det! Har bestilt det, men kansellerer dersom dette er scriptet som fifa. Et par spørsmål til deg : Klarer du å overstyre innleggs-scriptingen? Finnes det gameplay-patcher e.l? Hvordan i huleste header du ballen i mål, eller tar en volley for den slags skyld? Begynner å bli lei av å tappe 'w' tusen ganger for å vinne en hodeduell på midten..... :wink: Og: Hvordan skrur du frispark rundt muren? Har forsøkt 'Shift' + pil men det funker jo ikke. Er det forskjell om jeg skyter med 'a'(lob) eller 'd'(skyt)?? Men for all del ; fifa er greit tidsfordriv, men det er ikke i samme liga, nesten ikke samme sporten en gang, i forhold til PES! Lenke til kommentar
groms Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Et par spørsmål til deg : Klarer du å overstyre innleggs-scriptingen? Finnes det gameplay-patcher e.l?Hvordan i huleste header du ballen i mål, eller tar en volley for den slags skyld?Begynner å bli lei av å tappe 'w' tusen ganger for å vinne en hodeduell på midten..... :wink:Og: Hvordan skrur du frispark rundt muren?Har forsøkt 'Shift' + pil men det funker jo ikke.Er det forskjell om jeg skyter med 'a'(lob) eller 'd'(skyt)??Men for all del ; fifa er greit tidsfordriv, men det er ikke i samme liga, nesten ikke samme sporten en gang, i forhold til PES! først må jeg bare si at jeg spiller spillet på xbox..(og det i forhold til pc kan ikke sammenlignes) Innleggene, krossover pasningene går dit jeg styrer de. dvs med spaken på venstre side av kontrollen. Når det gjelder head ogvolley så må man time det nå, man kan ikke bare holde knappen inne. Timer man headen/voleyen, blir det pent! Dette gjelder også hodeduellene på midten. Frisparkene er vanskelige, men du fikser skruen ved å holde skift og bruke piltastene på pc..jeg skyter alttid med d som det er på pc. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Men hvorfor vinner jeg aldri noen hodedueller ? Lenke til kommentar
erre Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Må si meg enig i at fifa serien ikke har vært den samme etter fifa 2000 utgaven! Fifa 2003 har veldig bra grafikk,men spillbarheten er ikke bra nok enda etter min mening! Jeg vil heller at ea skrur ned på grafikken å heller konsentrerer seg om spillbarheten! Å hvor har de blitt av treningsmulighetene? Det er helt katasrtofalt at dem utelater den muligheten!Hadde håpa dem tok med den igjen på 2003 utgaven! En vesentlig ting er jo å kunne trene på kornere,frispark osv! Å menyen på fifa 2003 er milt sakt elendig! De beste fifa spillene er 98-99 utgavene! Etter min mening så er This Is Football 1 det beste fotballspillet man kan kjøpe. Eller Kick Off 2 :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå