hagern Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Nå får jeg ingen kontakt med systemet! Når jeg skrur på PC kommer det ikke noe bilde, alle vifter og disker starter. Så skjer det ingenting. DFI Lanparty nF4 Ultra-D Tenkte jeg skulle oppdater bios da det ikke var gjort på en stund. Siden jeg ikke har floppy på pcen brukte jeg WinFlash. Lastet ned bios fra DFI sine hjemme sider, fulgte alle instruksjoner. Første gang jeg har lest help filen. Trenger sårt hjelp til å få alt til å virke igjen. Mer enn takknemelig for all hjelp. Endret 1. november 2006 av hagern Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9&s=hardware.no Holder å opprette 1 tråd. Lenke til kommentar
hagern Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Den er god! Var ikke sikker på hvor jeg ville få de svar jeg søkte... Fremdeles ingen som har noen forslag til hvordan jeg kan fixe dette problemet? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Clear cmos har du prøvd selvsagt?! Du kan like greit ramse opp alle tingene du har prøvd for å fikse det, så slipper vi å ramse dem opp.. Blir litt lettere.. Endret 1. november 2006 av Battone Lenke til kommentar
hagern Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Litt vanskealig å gjøre noe som helst, siden det ikke skjer noen ting når jeg skrur på PCEN. Startet WinFlash tok backup og valgte hvilken bios jeg ville oppdatere til. Trykket deretter på UPDATE så ba den meg om en restart. Når pcen da skulle starte på ny er alt svart. Alt er svart bortsett fra at vifter og disker drar igang! Endret 1. november 2006 av hagern Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har du brukermanualen? Når du gjør en clear cmos så går du fysisk inn på hk og flytter på 1 pin.. Denne ligger nede til høyre på hk, skal finne et bilde om du ikke har manualen.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Ser du på bildet øverst i denne tråden.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=378691&hl= På bildet like ved batteriet ser du en rød liten jumper/pin.. Prosedyren er slik; Trekk ut strøm til maskinen, flytt jumperen et hakk, vent noen sekunder, så flytter du den tilbake til utgangsposisjonen. Stikker strømmen i igjen og skrur på maskinen og alt er i roden, jeg garanterer... Endret 1. november 2006 av Battone Lenke til kommentar
hagern Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Takk skal du ha!! Nå reddet du dagen min... Alt funket som det skal nå. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ingen problem.. tips til deg er å legge den tråden jeg linket til som favoritter elns.. Er en kjekk tråd om du ønsker å lære mest mulig om hk ditt.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Takk skal du ha!! Nå reddet du dagen min... Alt funket som det skal nå. 7198259[/snapback] Problem løst da.. Be moderator slette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå