Gå til innhold

beste trådløse gaming mus per idag?

Anbefalte innlegg

Jeg synes bare det er synd at norge får en så teit versjon av G7.

Den man får kjøpt i norge:

http://www.techzine.nl/uploaded/19517_0ad77e84.jpg

Den man får kjøpt i usa:

http://images.amazon.com/images/P/B000AY5Y...SCLZZZZZZZ_.jpg

Mye kulere synes jeg.

Edit:

Fant nettopp ut at den LAN pakken på psdata følger med den kule versjonen.. hehe.. så ja.

Endret av The_Sickness
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for MX1000, den er genial. Last ned en plugin til Logitechs Setpoint-program (kontrollsentret) ved navn überOptions - her kan du fikse sånn at alle knappene betyr ulike ting i hvert program/spill. Dette er veldig delikat, egne settings i spill, men skifter automatisk når man surfer i Firefox osv. 10 knapper gjør at du kan gjøre MYE med musa.

Batteritiden er også veldig lang. Kan nok spille 24 timer uten å måtte sette den til lading en eneste gang. Dessuten er jo senderen selve laderen, så har aldri hatt noe problem med "dødt batteri".

Den eneste mangelen er vel delayen trådløse muser har samt vekten på musa. Sistnevnte er en smaksak.

Endret av FreeedriK
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg skal på butikken i dag, og kjøpe meg litt snacks til i kveld, skal kjøpe potetgull og brus.

Hva liker jeg best og hva skal jeg kjøpe av Kims eller maarud Og Cola eller pepsi?

Det med game mus er litt etter smak og behag, samme som brus og potetgull.

Liker du en stor og tung eller en liten og lett mus? det er det vel egentelig bare du som vet.

Det beste er å gå innom en data butikk, og prøve de forskjellige musen, og finne en du liker.

Det med med 4 M/S reaksjontid er bare tull, du klarer ikke å bevge hånden din så fort engang på en musematte.

Så gå til en data butikk, finn deg en mus du liker og er god å holde i og kjøp den, selv om den koster bare 100 kr.

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...