Goliath Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har P5B DLX med wifi. Det virker tilsynelatende at Asus benytter Windows sin egen konfigurasjonsprogram (Zero Config) for å administrere nettverkskontakter. Dette gir sinnsykt ustabiliteter i online gaming. Har Asus noe dedikert programvare for deres wifi kort slik at jeg kan slå av Zero Config? Lenke til kommentar
Jan-Vidar Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ligger på cd'en som fulgte med tror jeg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Nope, gjør nok ikke det :/ .. Andre forslag her? Lenke til kommentar
Jan-Vidar Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 På min maskin ble det innstallert noe drit som heter ASUS WiFi-AP Solo som ligger på cd'en. Mulig det er noe annet. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Jeg tror det er faktisk bare driveren men fant dette: ASUS WiFi@Home: - ASUS WiFi-AP Solo Tror Asus WiFi@Home er et dedikert program for håndtering av wifi-kort til Asus men finner ingen sted å laste det ned fra =/ Endret 2. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Min samboer har en Asuslaptop, der brukes intel-programmet Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Han har da sikkert Intel sitt eget nettverkskort, som inngår under Centrino og Intel Core Solo/Duo plattformen Trenger Asus sitt håndteringsprogram Lenke til kommentar
Jan-Vidar Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har brukt oppsettet i windows de siste åra på mine asus kort. Programmet lå ihvertfall på min cd som kom med hk. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Kan gi meg et skjermbilde av det du mener er Asus sitt Wifi-håndteringsprogram? Sikker på at du ikke bruker Windows sitt eget program? Lenke til kommentar
Jan-Vidar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Legg inn driveren så innstalleres programmet samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå