teigas123 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har et nokia Blutooth headset\handsfri kalt Nokia HDW-2 som jeg fikk av min far. Problemet er bare at han har kastet instruksjons boken, og ikke husker koden for å pare det med mobilen. Noen som har en ide om det er noe standar kode på disse? Eller har alle en unik kode? Er det noen som har koden hadde dette vert konge. Har prøvd å sette tilbake innstillingene på det, med å holde inne volum opp knappen og av\på knappen, men til intet hell.. TIPS ØNSKES Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har et nokia Blutooth headset\handsfri kalt Nokia HDW-2 som jeg fikk av min far. Problemet er bare at han har kastet instruksjons boken, og ikke husker koden for å pare det med mobilen. Noen som har en ide om det er noe standar kode på disse? Eller har alle en unik kode? Er det noen som har koden hadde dette vert konge. Har prøvd å sette tilbake innstillingene på det, med å holde inne volum opp knappen og av\på knappen, men til intet hell.. TIPS ØNSKES 7197876[/snapback] Koden på Nokias headsett har meg bekjent "alltid" vært 0000. Det bør uansett ligge ute en manual for nedlastning på Nokias hjemmesider. Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Har et nokia Blutooth headset\handsfri kalt Nokia HDW-2 som jeg fikk av min far. Problemet er bare at han har kastet instruksjons boken, og ikke husker koden for å pare det med mobilen. Noen som har en ide om det er noe standar kode på disse? Eller har alle en unik kode? Er det noen som har koden hadde dette vert konge. Har prøvd å sette tilbake innstillingene på det, med å holde inne volum opp knappen og av\på knappen, men til intet hell.. TIPS ØNSKES 7197876[/snapback] Koden på Nokias headsett har meg bekjent "alltid" vært 0000. Det bør uansett ligge ute en manual for nedlastning på Nokias hjemmesider. 7199561[/snapback] Jah , leste for hdw-3 var koden 0000, men finner ikke boken for version 2. Funket uansett ikke med 4 nuller. Noen andre forslag? Endret 1. november 2006 av teigas123 Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Prøvd med 1234 eller 12345 ? -Pixi Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei Har du eventuelt prøvd 1988? Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Skal forsøke litt senere, i mellomtiden noen som har andre tips til hva kodene kan være? Har testet 1234 - 12345 Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Skal forsøke litt senere, i mellomtiden noen som har andre tips til hva kodene kan være? Har testet 1234 - 12345 7204278[/snapback] 1988 funket heller ikke Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har du prøv å ringe nokia eller sendt de en mail? Evnt stikke innom en forhandler som har nokia tilbehør? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Skjønner at jeg burde gjort dette for lenge siden (basert på tidligere erfaringer), men her er en link til brukerhåndboken som ligger ute på Nokias amerikanske sider: Brukerhåndbok Nokia HDW-2 Det ser imidlertid ut til at vi/du har et stort problem.. Ifølge denne bruksanvisningen står den unike koden til dette headsettet på et kort som fulgte med i salgsforpakningen. Så med mindre du har dette kortet er dette tydeligvis et dødt løp. Mulig et nokia verksted har en form for standardkode eller en eller annen merkelig taste-combo du kan foreta deg for å koble til, men lite du kan gjøre uten hjelp fra verksted er jeg redd. Konkretisering av "tidligere erfaringer": Nokia US har det tydeligvis med å ta vare på gamle dokumenter lengre enn Nokia Norge. De er også tidligere ute med det meste.. EDIT: Skriveleif Endret 5. november 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har et nokia Blutooth headset\handsfri kalt Nokia HDW-2 som jeg fikk av min far. Problemet er bare at han har kastet instruksjons boken, og ikke husker koden for å pare det med mobilen. Noen som har en ide om det er noe standar kode på disse? Eller har alle en unik kode? Er det noen som har koden hadde dette vert konge. Har prøvd å sette tilbake innstillingene på det, med å holde inne volum opp knappen og av\på knappen, men til intet hell.. TIPS ØNSKES 7197876[/snapback] Hei Prøve å ringe Nokia Customer Care tlf..22430070 Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei Har du eventuelt prøvd 1988? 7200864[/snapback] hvorfor 1988? dette hørtes helt høl i haue for min del Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Hei Har du eventuelt prøvd 1988? 7200864[/snapback] hvorfor 1988? dette hørtes helt høl i haue for min del 7220377[/snapback] Hei, har prøvd å ringe til support, men de kunne ikke hjelpe. trodde det skulle være 0000 ellers hadde de ikke peiling Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er helt på tryne av Nokia support..! VI fant ut at det IKKE er 0000, da bør de kunne grave fram noe bedre! Det er gjenomgangstema når det kommer til Nokias support er jeg redd! Prøv et verksted, mulig de kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå