Fyr Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Trenger nye rambrikker til pc'en, må være OCZ Skal bruke de til spillemaskinen min, men jeg er usikker på hvilken av OCZ sine brikker jeg burde kjøpe... Noen som kan hjelpe meg? Prisen må være under 3000,-... Lenke til kommentar
Fyr Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Begge deler helst, mulig at jeg skal investere i et nytt hovedkort snart. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du får ikke begge deler med mindre du kjøper to sett med brikker. Lenke til kommentar
Fyr Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Jeg mente at "dere" kunne vise meg to forskjellige sett med brikker, en med DDR og en med DDR2. Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg kjøpte nylig disse DDR1-brikkene og er godt fornøyd. Microplex tar drøye 2000 kroner for 2GB, såvidt jeg husker. Brikkene har stramme timings til å være 2x1GB, klokker ganske langt, og trenger ikke høy spenning. I memtest86 var de faktisk helt stabile på 280 MHz, men jeg må redusere med rundt 15 MHz før de blir helt stabile i 3D-applikasjoner. Det er en særegenhet med chipene som er brukt, men ingen stor ulempe. Så jeg vil absolutt anbefale OCZ EB PC4000 Platinum. Mine brikker er helt stabile på 265 MHz, med 2.7 volt og samme timings som her: Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tyvärr är de End of life. Det kommer förmodligen inga mer DDR500 DDR minnen Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Akkurat, det var vel derfor Netshop solgte det siste partiet på tilbud. Jeg ser at hverken Microplex eller Netshop har dem lengre, det eneste DDR1 2GB-settet jeg fant var EL PC4000 Gold. De har vel UCCC-chiper skulle jeg tro, og de er jo heller ikke noe dårlig valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå