Sjel Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Er det noen her som har hørt på Urfaust? Jeg har kun "Geist is Teufel" og kunne gjerne tenke meg å høre noe mer før jeg bestiller alle albumene. Da tenker jeg på en plass der jeg kan laste ned de resisterende albumene. Problemet er bare at jeg ikke finner torrents, noen som kan hjelpe meg? Endret 1. november 2006 av Sjel Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Torrents og lignende er fyfy på dette forumet. Urfaust ja. Tiltross for at musikken er ganske bedriten og kjedelig, får han/de fram en veldig bra stemning. Mulig det er noe man må høre flere ganger for å verdsette det skikklig.(?) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Urfaust Jeg har Geist Ist Teufel og Verräterischer, Nichtswürdiger Geist. Fantastiske album! Gleder meg sånn ca. massemye til CD-splitten med Circle of Ouroborus kommer tumlende ned i postkassa mi. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Urfaust er bra, visse sanger setter seg veldig på hjernen og. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ble fortalt at de faktisk bare improviserer frem låtene. Jævla dyktig gjort. Fyren har en herlig kald og desperat stemme. Ikke noe vræling, for dere som ikke har hørt dette. Vokalen er ren, "ren" og Burzum-sk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 har gitt Urfaust noen sjanser, synes det er like ræva hver gang! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Urfaust = Men Glint, er det såpebobler for den teorien om at de fremprovoserer(haha, med vilje ja) låtene? Da er det rimelig imponerende ja, knall band, knall vokal, og knall stemning. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Han som sa det til meg er nok Norges største Urfaust-fan og var, etter det jeg vet, en av de som fikk Urfaust til Trondheim for å spille privat gig. Om han sa det, så tror jeg det. Fine folk det der, man trenger bare betale reise+opphold for de, så kommer de og spiller for deg. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Allright, om mulig så steg respekten min for karene enda et hakk. Men med privat gig, hva ligger du idet? *Se for seg Urfaust spille hjemme stuen til en eller annen kar* Edit2: Neste spørsmålet er jo: Vet du hva det kostet tilsammen med utgifter for å få Urfaust til Trondheim? Endret 1. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 En privat, lukket konsert for kun inviterte folk. Spilte i et eller annet lokale tror jeg... Vet ikke hvor mye det kostet å få de til bartebyen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Fytti satan. Det hadde vært noe *ønske seg til bursdagen* Leste en som sa at man kunne kjøpe albummene deres direkte fra dem selv. Noe hold i dette? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Er ganske mye hold i det hvis jeg ikke husker feil, du må bare finne mailen til karene. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Er ganske mye hold i det hvis jeg ikke husker feil, du må bare finne mailen til karene. 7214370[/snapback] Pent. Kanskje jeg skal gjøre det om jeg klarer å leite fram mailen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Faen dette reiv jo gansk bra dette her! Lenke til kommentar
Sjel Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Noen som kan legge en link til en side der jeg kan kjøpe albummene? Og er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i lyrics? Lenke til kommentar
Sjel Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Noen som kan legge en link til en side der jeg kan kjøpe albummene?Og er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i lyrics? 7255564[/snapback] *bump* Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Tviler veldig sterkt på at du finner tekstene til Urfaust noensteder.... Butikker: Urfaust - Geist Ist Teufel Urfaust - Geist Ist Teufel Urfaust - Verräterischer, Nichtswürdiger Geist Urfaust - Verräterischer, Nichtswürdiger Geist Edit: Nei, har ikke brukt noen av butikkene før Endret 13. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det finnes ikke en internettside som Myspace eller noe i den duren til dette bandet? Virker temmelig interessant, burde være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det finnes ikke en internettside som Myspace eller noe i den duren til dette bandet? Virker temmelig interessant, burde være verdt å sjekke ut. 7278155[/snapback] http://www.myspace.com/urfaustfans Får hørt en ambient-låt fra førsteplata og en sang fra den nye splitten med Circle of Ouroborus, som er helt fantastisk bra. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Takk for linken, skal sjekkes ut med det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå