Joachim_F Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Som resultat av at Universal og Fox har trukket seg fra Halo-filmen er prosjektet nå lagt på is. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 LAGT PÅ IS? I følge It-avisen er den bare utsatt, uansett, begge deler er dårlig nytt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 LAGT PÅ IS? I følge It-avisen er den bare utsatt, uansett, begge deler er dårlig nytt 7197717[/snapback] Det betyr vel strengt tatt det samme... Men tror denne filmen kommer etter hvert og hvis HALO 3 selger veldig bra, blir nok filmen plutselig veldig aktuell igjen for filmselskaper. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Håper de begynner å lage den igjen snart. Kan ikke Microsoft skyte inn et par millioner og få budsjettet opp på beina igjen? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Håper de begynner å lage den igjen snart. Kan ikke Microsoft skyte inn et par millioner og få budsjettet opp på beina igjen? 7198052[/snapback] De gjør vel ikke det fordi de faktisk ikke har peiling på filmproduksjon og vil derfor hat et av de store filmselskapene til å ta seg av diverse ting. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Synes det er bra jeg. Jeg har ikke lyst på en hel haug med Halo produkter og spill og filmer. Jeg synes de skulle holde seg til Halo 1-3. Det er litt ofte at filmer fra spill bare er noe dritt. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Synes det er bra jeg.Jeg har ikke lyst på en hel haug med Halo produkter og spill og filmer. Jeg synes de skulle holde seg til Halo 1-3. Det er litt ofte at filmer fra spill bare er noe dritt. 7198260[/snapback] Enig. Jeg så liksom ikke helt fram til å se Master Chief på lerretet...... Håper den blir skrinlagt for godt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det er litt ofte at filmer fra spill bare er noe dritt. 7198260[/snapback] Kanskje det, men "alle" kjem sikkert til å sjå den uansett. Så sånn sett er det litt rart at ingen vil bidra med økonomisk støtte. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Tror dette kunne blitt bra med tanke på bakmennene, litt synd at prosjektet er foreløpig skrinlagt da. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 HaHa. Doom 3 var jo en kjempe bra film. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Nå hadde ikke Doom 3 personer som Peter Jackson i produksjonsteamet heller. En annen ting er at det blir helt forskjellige sjangere, for ikke snakke at man kan bygge mye mer historie og personutvikling (til den grad man kan knytte seg til en person med en hjelm på huet ) med Halo enn man noen gang kan med et spill som Doom. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Nå hadde ikke Doom 3 personer som Peter Jackson i produksjonsteamet heller. En annen ting er at det blir helt forskjellige sjangere, for ikke snakke at man kan bygge mye mer historie og personutvikling (til den grad man kan knytte seg til en person med en hjelm på huet ) med Halo enn man noen gang kan med et spill som Doom. 7201613[/snapback] Jamen....Doom 3 hadde jo 'The Rock' Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette kunne jo blitt en bra film... Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nå hadde ikke Doom 3 personer som Peter Jackson i produksjonsteamet heller. En annen ting er at det blir helt forskjellige sjangere, for ikke snakke at man kan bygge mye mer historie og personutvikling (til den grad man kan knytte seg til en person med en hjelm på huet ) med Halo enn man noen gang kan med et spill som Doom. 7201613[/snapback] Jamen....Doom 3 hadde jo 'The Rock' 7201666[/snapback] The Rock er jo konge i filmen! Ikke hans feil at filmen har elendig historie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg