Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med WinMx & ZoneAlarm

Anbefalte innlegg

Noen eksperter her som vet hvordan man kan oppnå primary connection i WinMx når man bruker Zonealarm, WinMe or ADSL fra NGT? Forøvrig deler jeg linjen med 3 andre via swtich, hvis det har noe å si.

Secondary connection er greit nok det, men hvorfor ikke utnytte hastigheten til det fulle, er mitt poeng. Dessuten er søke resultatene deretter, når man er på secondary.

Det konkrete problemet er at den ikke ser ut til å kunne motta tcp connection og heller ikke sende/motta udb (i følge wizarden). Har en mistanke om at zonealarm har en finger med i spillet her. Har jo selvsagt akseptert winmx connection & server rettigheter i zonealarm, men det hjalp ikke.

Fikk forøvrig til primary en gang for lenge siden, ved å bruke de foreslåtte porter i wizarden, men da kunne ikke folk laste ned fra meg, og siden jeg er tilhenger av deling var ikke dette noe option. På toppen av alt gikk det forbannet tregt og programmet var nær med å krasje flere ganger. Uansett får jeg ikke lenger til å gå gjennom de foreslåtte portene i winmx.

Tips til hvordan å ellers konfigurere winmx for optimal ytelse er også noe jeg ikke vil takke nei til.

[ Denne Melding var redigert av: miraculix på 2002-11-10 04:55 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...