Gjakmarrja Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei! Tenkte jeg skulle bytte ut den 30GB disken i min kjæreste sin PC med en 200-250gb disk. Men siden den kun har plass til en disk, kabinettet altså, kan jeg da liksom "speile" eller flytte liksom alt over på den andre mens jeg har begge tilkoblet. For jeg kan ha begge tilkoblet, men da må den ligge på gulvet... Så når det er kopiert over så starter den som om ingenting har sjedd? Bare større disk, er det noen måte å gjøre dette på? Det er på tide med en formatering så ikke krise hvis det ikke lar seg gjøre heller. Takk takk. Lenke til kommentar
Disease Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har du hørt om å ta image noen gang? Les mer om noe som heter Acronis. Dette er et software som skal virke greit til dette. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Har du hørt om å ta image noen gang? Les mer om noe som heter Acronis. Dette er et software som skal virke greit til dette. 7197595[/snapback] Jau, Image. Cd av image, cd av harddisk. Okei, høres bra ut. takk takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå