Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hei! Jeg har nå kommet til den store edderkoppstatuen. Den hvor jeg skal putte inn 3 medaljonger eller nøkler eller noe. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre i det rommet. Har ingen av de nøkkelsakene å putte inn heller. Noen som kan hjelpe? Endret 9. november 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
smelx Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Er ikke det der du kom opp fra et hull ved hjelp av en bue? Det er noe du må hente/trykke på nedi hullet i rommet du klatret opp fra.... (jeg snakker ikke om bua du fant i samme hule) Endret 1. november 2006 av smelx Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Jo, det er der jeg fant den woodbowsaken. Jeg har lett nedi det rommet, men har ikke funnet noe. Hva skal jeg se etter? Lenke til kommentar
smelx Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) hmm... mener det var et "hull" i veggen... Tror det blir i den veggen som er til VENSTRE for der hun dama står... Altså snakker bare retning, ikke noe om det faktiske stedet hu står... Dvs når du går ned i rommet igjen så er hullet på veggen som er LENGST unna veien du kom fra (båten osv) Endret 1. november 2006 av smelx Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du skal åpne døra ved å bruke en lever som står en plass. Husker ikke hvor, men hadde ingen problemer med det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Fant ut av det nå. Var en slagt kjetting inni en vegg :S Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Har fått et nytt problem. Les første post. Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har fått et nytt problem. Les første post. 7199691[/snapback] Full walkthrough tilgjengelig hos Gamespot Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Les første post du Har et problem med at pcen henger seg på et spesielt sted. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Da har jeg enda et nytt problem! link til førsteposten hvor dette er beskrevet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7197527 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå