Gå til innhold

**løst** xfx 7900 gtx extreme eller tilsvarende

Anbefalte innlegg

Heisan,

Jeg er på desperat jakt etter et skjermkort. xfx 7900 gtx extreme/xxx var det jeg lette etter; det var stille og kraftig. Men så viser det seg at det kom jo aldri til nettbutikkene...

Så er mitt spørsmål finnes det noen steder å få tak i dette korte? Med det mener jeg at de har det på lager og ikke flytter estimeringsdato hele tiden :p

Alternativt, er det tilsvarende løsninger som er like kraftige og stille? 9750 gtx2 bråker for mye for min smak...og så koster det flesk i tillegg

Kvalitet er viktig for meg så ser helst ikke etter "ikea" merker og andre med merker med historikk med ymse kvalitet på sine produkter :p:p

Håper noen av dere har noen trøstene ord til en skjermkortløs pc eier

Mvh

Ole Martin

*løst*

Takker så mye for alle råd men fant et xfx 7900 gtx i en nettbutikk :)

Endret av Toriam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrivefeil er fikset. Det er ingen priser i prisguiden slik at det måtte vært butikker som ikke er på den listen eller andre produkter som blir aktuelt for meg.

Takker for svar

Du bør sjekke overskriften din... samme i teksten din 9700 er ATI, 7900 ern Nvidia. Sjekk i prisguiden på HW.no

7197466[/snapback]

Lenke til kommentar
Hei !

Tror at 7900 GTO er et alternativ i den klassen. Det yter litt under GTX,

men kan klokkes til GTX hastighet. Les denne tråden for mer info :)

Mvh, Erlend

7197937[/snapback]

fristene ;)

Finnes det andre alternativer som er hakket over der igjen eller er det gx2 som er neste steg når det kommer til ytelse?

Mvh

Ole M

Lenke til kommentar

"Denne kategorien er ment for spørsmål om komplette pc systemer eller oppgraderinger.

Spørsmål om enkeltkomponenter hører hjemme i sine respektive kategorier."

Dette kunne du ha plassert i Skjermkort-kategorien.

Se sticky for begrunnelse hvorfor posten ble stengt. Benytt søk for å finne kategori og hjelper ikke det så rapporter (p_report.gif) threaden og en moderator vil flytte den til korrekt kategori.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...