Toriam Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Heisan, Jeg er på desperat jakt etter et skjermkort. xfx 7900 gtx extreme/xxx var det jeg lette etter; det var stille og kraftig. Men så viser det seg at det kom jo aldri til nettbutikkene... Så er mitt spørsmål finnes det noen steder å få tak i dette korte? Med det mener jeg at de har det på lager og ikke flytter estimeringsdato hele tiden Alternativt, er det tilsvarende løsninger som er like kraftige og stille? 9750 gtx2 bråker for mye for min smak...og så koster det flesk i tillegg Kvalitet er viktig for meg så ser helst ikke etter "ikea" merker og andre med merker med historikk med ymse kvalitet på sine produkter :p Håper noen av dere har noen trøstene ord til en skjermkortløs pc eier Mvh Ole Martin *løst* Takker så mye for alle råd men fant et xfx 7900 gtx i en nettbutikk Endret 2. november 2006 av Toriam Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du bør sjekke overskriften din... samme i teksten din 9700 er ATI, 7900 ern Nvidia. Sjekk i prisguiden på HW.no Lenke til kommentar
Toriam Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Skrivefeil er fikset. Det er ingen priser i prisguiden slik at det måtte vært butikker som ikke er på den listen eller andre produkter som blir aktuelt for meg. Takker for svar Du bør sjekke overskriften din... samme i teksten din 9700 er ATI, 7900 ern Nvidia. Sjekk i prisguiden på HW.no 7197466[/snapback] Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei ! Tror at 7900 GTO er et alternativ i den klassen. Det yter litt under GTX, men kan klokkes til GTX hastighet. Les denne tråden for mer info Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Toriam Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Hei ! Tror at 7900 GTO er et alternativ i den klassen. Det yter litt under GTX, men kan klokkes til GTX hastighet. Les denne tråden for mer info Mvh, Erlend 7197937[/snapback] fristene Finnes det andre alternativer som er hakket over der igjen eller er det gx2 som er neste steg når det kommer til ytelse? Mvh Ole M Lenke til kommentar
Toriam Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Er det noen andre forslag før jeg stikker til nærmeste nettbutikk? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei ! Du kan også lese i denne tråden viss du lurer på hvor det enkelte kort ytelser i forhold til andre skjermkort. Mvh, Erlend Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 "Denne kategorien er ment for spørsmål om komplette pc systemer eller oppgraderinger. Spørsmål om enkeltkomponenter hører hjemme i sine respektive kategorier." Dette kunne du ha plassert i Skjermkort-kategorien. Se sticky for begrunnelse hvorfor posten ble stengt. Benytt søk for å finne kategori og hjelper ikke det så rapporter () threaden og en moderator vil flytte den til korrekt kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg