rattleneak Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 krise dersom man kjører litt på håndbrekke? kan det skje noe? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Tja, hvor langt er "litt" og hvor langt oppe stod håndbrekket? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det sliter en smule, bilen går ikke så fort som før, osv.. Kommer litt an på hvor langt du har tenkt deg, tipper brekket ditt har fryst..? Lenke til kommentar
rattleneak Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) det stod helt på først hakket bare såvidt på:-) og ca en 10min kjøring Endret 1. november 2006 av rattleneak Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Skjer vel ikke stort mer enn at bilen ruller tyngre og at bremsene blir litt slitte og varme.. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg kjørte i 10 min en gang med håndbrekke nesten helt oppe. Merket det da jeg skulle bremse, kjørte nesten inn i neste bil. Det kom også en ekkel lukt, burde jo ha skjønt hva det var Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg kjørte i 10 min en gang med håndbrekke nesten helt oppe. Merket det da jeg skulle bremse, kjørte nesten inn i neste bil. Det kom også en ekkel lukt, burde jo ha skjønt hva det var 7198071[/snapback] Du burde vel nesten merket det allerede når du skulle ta i gang..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå