Itw Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Heisann Skal kjøpe xzenon kit yil bilen, å da ville selger ha betalt med BidPay, har aldri vært bort BidPay før, så er litt nyskjerrig på om noen har brukt de? Har tiligere bare brukt PayPal så... Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hvis dette er på eBay skal du aldri godta noe annet enn PayPal, dette for å unngå selgere som får pengene på konto og ikke sender varen. Med PayPal kan du kreve refusjon dersom du ikke får varen. Edit: Altså; ikke bruk noe annet enn PayPal. Endret 1. november 2006 av bruker007 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ok, ja for selgeren babla noe om at han ville ha betalt med bidpay siden det skulle sendes i fra usa å til norge.. Var noe skeptisk til det.. Men han har jo 100% posetive tilbakemeldinger da.. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ok, ja for selgeren babla noe om at han ville ha betalt med bidpay siden det skulle sendes i fra usa å til norge.. Var noe skeptisk til det.. Men han har jo 100% posetive tilbakemeldinger da.. 7197368[/snapback] Det gjør han bare for å beskytte seg selv. Skulle dette sendes med Surface Mail? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ok han skulle sende via ems gloabal express mail services om det sier deg noe? Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg googla litt for deg. Although eBay had banned BidPay after the service closed at the end of 2005, eBay now (29-Sept-06) lists BidPay as an example of a permitted payment on its "Accepted Payments Policy" BidPay was rebranded as "Western Union Auction Payments" in 2003 which led to confusion with Western Union's wire-transfer services - popular with online fraudsters; the service reverted back to the BidPay name in 2004. BidPay ceased operations on 31 December 2005 and was purchased for USD 1.8 million in March 2006 by CyberSource Corporation , which announced its intention to relaunch BidPay. [1] BidPay had over 4 million registered users worldwide. en annen side av saken Beware of Fraud: eBay purchase for Nigeria using BidPay (Western ...The way the scam works is that the seller is told the money will only be released by Western Union / Bidpay when the buyer supplies a tracking number, ... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ok men da er jo det em utelukket betalings måte.. Holder meg til Ebay jeg, så vil han ikke det så får ikke han solgt 3sett med xzenon og heller noen andre... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Hmm dette var svaret jeg fikk når jeg sa at jeg ville betale med Paypal. Men min adresse er jo sjekket.... hi sorry for the inconvience ,because for all paypal payment we can only accept with paypal confirmed address ,and we know international can't confirme their address ,so that 's the reason we can't accept paypal. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 LoL, spør han hvordan bidpay kan sjekke at du har en confirmed address Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Nja Skeptisk Får finne en annen å kjøpe settene fra i stede... Kontoen min er jo verified så, kan ikke skjønne hva som er galt da.. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 hi sorry for the inconvience ,because for all paypal payment we can only accept with paypal confirmed address ,and we know international can't confirme their address ,so that 's the reason we can't accept paypal. 7199046[/snapback] Det er latterlig.. Min paypalkonto er confirmed. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mitt råd: Unngå alle selgere som ikke bruker Bidpay.. Men om de har maaaaaange positive (type flere tusen) tilbakemeldinger kan man vurdere det..men generelt unngå selgere som ikke tilbyr Paypal.. -morten Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Droppa handelen hos han jeg, og kjøpte hos en annen til en faktisk billigere penge:) Men karen var grei, han foreslo at han kunne lage en sak jeg skulle betale på 0.01cent også kunne vi jo se om kontoen min var confirmed, men anyway droppa bare hele saken, og betalte med paypal til han andre:) Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Søkte på bidpay her inne, for jeg kjøpte en vare på ebay som han bare godtok bidpay fra utenlandske budvinnere. Så jeg registrerte meg på der og betalte nettop. Jeg kommer med rapport om det gikk greit, men bidpay i seg selv virka veldig seriøst, de hadde den MasterCard VeriSign saken som bl.a. Paypal ikke har. Forresten hvordan har du fått Paypal kontoen din comfirmed om du bor i Norge? Verified ja, men comfirmed trodde jeg bare gikk i US og UK Og ja, Paypal har en fin måte å få tilbake pengene på, men når jeg betaler med kredittkort, så kan jeg jo gå til banken og be om en såkalt chargeback om det ikke går i orden med bidpay ikke sant? Mer tungvint, men man kan jo få dem tilbake. Endret 4. desember 2006 av cdguru Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) hi sorry for the inconvience ,because for all paypal payment we can only accept with paypal confirmed address ,and we know international can't confirme their address ,so that 's the reason we can't accept paypal. 7199046[/snapback] Det er latterlig.. Min paypalkonto er confirmed. 7200345[/snapback] Som cdguru sier, hvordan har du fått det til? Min er Verified ikke Confirmed. Endret 5. desember 2006 av Cardinal Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei! Har vært så uheldig å ikke ha lest selegerns betalingsvilkår før jeg bydde på en plakat på eBay. Vel jeg vant auksjonen men problemet er at selgeren ikke aksepterer PayPal. Han tar imot sjekker og BidPay. Har ikke brukt BidPay før, men åssen er greia, funker det på lignende måte som PayPal. Selegeren har 100% feedback. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Da ble kjøpet utført via BidPay. Gikk smertefritt. Funker akkurat som PayPal (selegern ser ikke dine personlige opplysninger) samt at du for ektra sikkerhet blir dirigert til din nettbank ved betaling av varen i slutten av betalingsprosessen. Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Da ble kjøpet utført via BidPay. Gikk smertefritt. Funker akkurat som PayPal (selegern ser ikke dine personlige opplysninger) samt at du for ektra sikkerhet blir dirigert til din nettbank ved betaling av varen i slutten av betalingsprosessen. 7520013[/snapback] Yes gjorde det selv. Kommer til den visa/mastercard greia hvor man må putte inn nettbankgreiene (DnB Nor hvertfall) VeriSign eller noe sånt heter det tror jeg. Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvis dette er på eBay skal du aldri godta noe annet enn PayPal, dette for å unngå selgere som får pengene på konto og ikke sender varen. Med PayPal kan du kreve refusjon dersom du ikke får varen. Edit: Altså; ikke bruk noe annet enn PayPal. 7197324[/snapback] Hvordan krever man så "refusjon". Jeg har betalt for en vare, men har ikke fått den og brukeren har sluttet å bruke Ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå