danilovic Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 WinTV Theater Dolby Surround Pro Logic http://www.hauppauge.com/html/products.htm Point Of View GeForce2 GTS TI 220MHz!!! 64Mb DDR TV-out Retail AGP har ingen link Noen som har erfaring med POV-kortet? Er disse noe å statse på? _________________ God jul! [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2001-12-15 16:42 ] Lenke til kommentar
mnesby Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Har et gammelt Happauge TV PCI kort som har vært veldig lite kompatibelt med Windows-produkter generelt. Senest i dag måtte jeg foreta ny installasjon av Windows, sannsynligvis pga kompatibilitetsproblemer. Problemene kommer alltid etter installasjon av drivere og hardware. Anbefales ikke fra min side! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2001 Men det kortet var jo gammelt..? Håper dette er nyere, og funker bedre i så fall. :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2001 Noen som har synspukter til POV?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2001 Svar litt da? Mamma og pappa vil vite hva jeg ønsker meg til jul. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå