Achelous Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg skal prøve å finne en paraboltuner til min far. Har drevet å kikket på dreambox, og begge er enige i at det hadde vært bra. Men han er ikke så datakyndig (og jeg er 13 mil unna), så vi tror det kanskje kan bli litt for innviklet, eller? Noen som har forslag på tuner ? Krav: - Takle både Viasat og Canal Digital (har abb. på begge). - Kunne endre kanaloppsett/nummer. - Ser mange av tunerene har "twintuner", ta opp en og se en annen., ikke et must, men hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
duottar Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg skal prøve å finne en paraboltuner til min far. Har drevet å kikket på dreambox, og begge er enige i at det hadde vært bra. Men han er ikke så datakyndig (og jeg er 13 mil unna), så vi tror det kanskje kan bli litt for innviklet, eller? Noen som har forslag på tuner ? Krav: - Takle både Viasat og Canal Digital (har abb. på begge). - Kunne endre kanaloppsett/nummer. - Ser mange av tunerene har "twintuner", ta opp en og se en annen., ikke et must, men hadde vært kjekt. 7197061[/snapback] hei ville valgt en dreambox med dens muligheter. du kan bruke den til så mye som f.eks se på videoer, høre på mp3 o.l som du har på pc eller en server hjemme. db'en oppgraderes også hele tiden med nye images. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 jeg ser den, men det er ikke jeg som skal bruke den, men min far. og han bryr seg ikke om slikt. han skal ha en tuner med begge systemene på, enkel å bruke, rask og som man kan arrangere kanalene slik man vil på. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er redd for at dreambox, reelbox etc. er eneste alternativ da. Hvis han har en tuner med cam plass (de fleste er ikke godkjente mottakere lenger) så kan han kanskje bruke dragon cam etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå