perottol Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei, jeg holder på å legge ut info på ei hjemmeside for en fotoklubb. Jeg skal skrive teknisk info om et "Digitalt videokamera Sony DCR-TRV20DV". Google finner kun noen kinesiske, uforståelige sider, og på Sonys sider finner jeg ingenting. Er det noen som vet noe om dette kameraet, eller hvor jeg finner info om det? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hei, jeg holder på å legge ut info på ei hjemmeside for en fotoklubb. Jeg skal skrive teknisk info om et "Digitalt videokamera Sony DCR-TRV20DV". Google finner kun noen kinesiske, uforståelige sider, og på Sonys sider finner jeg ingenting. Er det noen som vet noe om dette kameraet, eller hvor jeg finner info om det? 7196993[/snapback] Hvis du søker på modellnummeret alene, uten DV, finner du antakelig litt mer. Jeg fant bla. denne testen av kameraet, hvor også spesifikasjoner er oppgitt. Som du ser, har det vært et nokså dyrt kamera en gang (£1500; omlag 18000 kr)... Edit: BTW - dette er min post nr. 1000 :o) Gratulerer til meg selv... Endret 1. november 2006 av k-ryeng Lenke til kommentar
perottol Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ja, gratulerer til deg for hjelpsomt svar og post 1000! Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå