Marcelo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hei! Jeg skal bestille en bredbåndsforbindelse men vett ikke hvilken leverandør og pakke jeg skal velge. Er det noen som har noe å annbefale? då tenker jeg en leverandør som har en pakke som leverer mest for pengene. Jeg tenker og en del på pris, der jeg gjerne vil ha det billigst muligt. Takker for alle svar Endret 1. november 2006 av Marcelo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Sjekk ut Telepriser.no. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har valgt freewave og er kjempefornøyd med de. Superrak linje (2200 til 299,-/mnd) ingen nedtid, stabil, rask utlinje og veldig bra service. Kundeservice har også veldig god kunnskap om nettverk og oppsett. To ulemper, som er til å leve med: -De bruker en .cc adresse til mailen, dvs du vil få en [email protected] -Kundeservice er veldig dyr, over 1200,-/time. Normalt så ringer man dit kun første gang ved oppsettet hvis man trenger hjelp. På grunn av veldig gode kunnskaper tar det normalt kort tid å få løst problemene. Ble selv guidet gjennom oppsett av modem, pc og router på knappe halvtimen. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Må nok være NGT nå: http://www.digi.no/php/art.php?id=355630 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå