RRhoads Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...ticle789408.ece Dette er jo veldig positivt. Megadrivespillene som er tilgjengelig til lansering er: * Sonic the Hedgehog * Altered Beast * Golden Axe * Columns * Ecco the Dolphin * Gunstar Heroes * Space Harrier II * Toe Jam & Earl * Ristar * Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg skal laste ned: Sonic the Hedgehog Gunstar heroes(ser jo helt vilt ut ) F-Zero Og sikkert et par NES spill. Edit: Glemte Donkey Kong Country(!) Endret 1. november 2006 av Bruskork Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Gøyale spill uten tvil, men jeg føler ikke for å betale oppimot hundre kroner for dem. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Gøyale spill uten tvil, men jeg føler ikke for å betale oppimot hundre kroner for dem. 7197349[/snapback] Og det skal de heller ikke koste. Ikke Sega-spillene ihvertfall. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ecco! Fantastisk. Gleder meg stadig mer til Wii. Lenke til kommentar
freke Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 F Zero spillene er verdt mer enn en pils anyday, så det er nok en bænkers Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 F-Zero ja...mange timer som har forsvunnet hen der ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Gøyale spill uten tvil, men jeg føler ikke for å betale oppimot hundre kroner for dem. 7197349[/snapback] Og det skal de heller ikke koste. Ikke Sega-spillene ihvertfall. 7197369[/snapback] Snes- og genesis-spillene vil koste 800 Wii points. I følge vg vil 2000 points koste 200 kroner, og dermed vil disse sega-spillene koste oppimot 100 kroner, dvs 80. Til den prisen vil ikke jeg en gang vurdere å skaffe spillene, men det er bare meg. Lenke til kommentar
freke Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 80 kroner for noen timers underholdning? Upris. Da leier jeg heller en film. Nei, vent... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 F-Zero er jo jette kult Husker vi spilte det på SNES maskinen til kompisen min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå