^fmj Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er jo ikke ren nord-norsk dette, bare en suppe av flere dialekter. Veldig uryddig, masse skrivefeil. Men jeg ser morsomhetene idet. Ikke fordi det er så dårlig oppsatt, eller at han blander dialekt, men det faktum at han driver og motsier seg selv hele tiden. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Haha, ler så jeg gråter! Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Er jo ikke ren nord-norsk dette, bare en suppe av flere dialekter. Veldig uryddig, masse skrivefeil. Men jeg ser morsomhetene idet. Ikke fordi det er så dårlig oppsatt, eller at han blander dialekt, men det faktum at han driver og motsier seg selv hele tiden. 7452653[/snapback] Jaja. Da må vell alle som vil snakke dialekt bruke fonetiske tegn for at du skal bli fornøyd. For da blir det "rett". Og jeg er enig i det siste du skrev... Morro. Han kunne ha skrevet 50/50 eller noe i steden for og motsi seg selv. Endret 15. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Legg merke til hvor my han banner... Må jo komme fra nord :!: 7196862[/snapback] Jeg klarer bare å finne et banneord i det innlegget der. Kanskje du føler at nord-norsk dialekt er banning, det skal ikke jeg gi meg ut på, men husk dette: "Å prate før man tenker, er som å tørke seg i rompa før man driter." 7196998[/snapback] Ehm, er det ikke "Å tenke før man prater er som å tørke seg i rompa før man driter"? Jeg tenker da sjeldent før jeg prater, unntatt i situasjoner der det er viktig at de rette ting blir sagt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Er jo ikke ren nord-norsk dette, bare en suppe av flere dialekter. Veldig uryddig, masse skrivefeil. Men jeg ser morsomhetene idet. Ikke fordi det er så dårlig oppsatt, eller at han blander dialekt, men det faktum at han driver og motsier seg selv hele tiden. 7452653[/snapback] Jaja. Da må vell alle som vil snakke dialekt bruke fonetiske tegn for at du skal bli fornøyd. For da blir det "rett". Og jeg er enig i det siste du skrev... Morro. Han kunne ha skrevet 50/50 eller noe i steden for og motsi seg selv. 7511794[/snapback] Du kan da ikke med viten og vilje påstå at det der er ordentlig nord-norsk? Det er en fin liten suppe, ikke at det er noe galt i det. Hvis man skal kalle noe for dialekt, så må man skrive på dialekt. Blir det samme som å inkludere "kebabnorsk" når man skal stemme over den fineste dialekten i landet vårt, det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ehm, er det ikke "Å tenke før man prater er som å tørke seg i rompa før man driter"?Jeg tenker da sjeldent før jeg prater, unntatt i situasjoner der det er viktig at de rette ting blir sagt. 7516442[/snapback] Fint for deg da! Jeg snakker ikke om å tenke godt over det du skal si, men litt forarbeid må vel tankene ha før de blir kastet ut. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Herregud... Vet ikke hva jeg skal si :!: Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Haha, håper ikke han blir ansett hos gamer.no Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kan banne på at han er ansatt på grunnlag av den teksten der... gamer.no har så dårlige anmeldere at det... :\ Lykke til! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nordlenninger banner mer en andre "folkeslag" Fattern er Nordlenning, og er der oppe ganske ofte. De tar seg ikke selv så høytidlig at de banner rundt kjentfolk helt fint.... Marius Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Nordlenninger banner mer en andre "folkeslag" Fattern er Nordlenning, og er der oppe ganske ofte. De tar seg ikke selv så høytidlig at de banner rundt kjentfolk helt fint.... Marius 7792443[/snapback] Men vi sier ikke "hestkuk" i annenhver setning slik som alle søringer har en tendens til å tro. Å drive å sette en stor gruppe mennesker i bås, er ikke spesielt lurt. Noen nordlendinger banner mye, mens andre banner ikke i det hele tatt. Vi fins i begge ender av skalaen, tro det eller ei. Endret 25. januar 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Nordlenninger banner mer en andre "folkeslag" Fattern er Nordlenning, og er der oppe ganske ofte. De tar seg ikke selv så høytidlig at de banner rundt kjentfolk helt fint.... Marius 7792443[/snapback] Men vi sier ikke "hestkuk" i annenhver setning slik som alle søringer har en tendens til å tro. Å drive å sette en stor gruppe mennesker i bås, er ikke spesielt lurt. Noen nordlendinger banner mye, mens andre banner ikke i det hele tatt. Vi fins i begge ender av skalaen, tro det eller ei. 7794268[/snapback] Jeg sier ikke at alle gjør det, men gjennomsnittet er nok høyere enn i Bærum. Det som er morsomt er at de banner på en litt annen måte også... Det er liksom ikke bare faen eller helvete men, Faen i helvette for en forbanna møkkaspade. Tru du itj at derre forp*lt* skiva datt mett på fot'n! Gammelonkelen min har noen kommentarer jeg liker godt: "Å himmel og pannekaka...." "Sjå den gluntjævel'n" (Når han er stolt av guten...) Åsså snakkes det mye mer åpent om seksualliv blant voksne (Med barn til stede 10 år +) Og grove vitser serverers i hytt å pine... Jaja, dere får si det dere vil, jeg har nå iallefall dannet meg et bilde av nordlenninger... (Et jævli postivt ett :!: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå