And.rs Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) hei skaft mæ fifa07 (æ va Pes6 fans! ) og den va jævlig bra Anbefales . den va bedre enn de ander fifaen . altså jeg har bare fifa07på pc. spilte circa 50 kamper og er veldig fornøyd med det . ska skaff mæ xbox live (gold memmber) over helga. useren min på xbox live er (arash jooje) husk Spacen. den som vil spille mot mæ bare legge mæ til. altså jeg har ikke spilt Pes 6 kanskje den e bedre enn fifa men æ anbefaler dokker fifa07 og garantere det. æ veit at pes 6 er bedre æ hadde pes fra 1 versjonen og synes den eier fifa men fifa07 for x360 er noe annet . når du spiller og springer med ronaldinho er det dritt gøy for at han ser jo akkurat som han altså DRITT bra Anbefales.men æ skaffer mæ pes6 også snart! for at det går ikke an å spille fifa med venner . Fifa : Single Player,Xbox live (Eier) PES6: multiplayer, Gameplay(Eier) Snx Gutta! var litt morsom Edit: fjernet noe av teksten... Endret 1. november 2006 av ReSSaA Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 hvorfor ligger denne i gullkorn? søppel... Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Legg merke til hvor my han banner... Må jo komme fra nord :!: 7196862[/snapback] Jeg klarer bare å finne et banneord i det innlegget der. Kanskje du føler at nord-norsk dialekt er banning, det skal ikke jeg gi meg ut på, men husk dette: "Å prate før man tenker, er som å tørke seg i rompa før man driter." Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Legg merke til hvor my han banner... Må jo komme fra nord :!: 7196862[/snapback] Hvorfor forbinder du nordlendinger med banning ? Det er ikke akkuratt sånn at jeg tror alle fra Jessheim råner og alle fra verdal har vunnet i lotto. Bare fordi du ser 0,0001% av nordlendingene på tv som banner (I overdrevet format) så vil det ikke si at resten gjør det Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) ? skjønner ikke helt problemet her jeg... Trolig noen som tok seg litt nær av dette. Jeg kom ikke hjem før sent i natt, sto opp på morgenen i dag tidlig og satt på jobb og var veldig trøtt når jeg skrev det, hehe. Ser det verken var morsomt eller så mye banning. Men men... Skal ikke gjenta seg Ble litt en sånn sak at det er morsomt når man ser det selv som et innlegg, men inne på gullkorn håper man jo gjerne på litt mer ... Endret 1. november 2006 av ReSSaA Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 usaklige flamere, synes den var litt artig jeg ^^ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Legg merke til hvor my han banner... Må jo komme fra nord :!: 7196862[/snapback] Hvorfor forbinder du nordlendinger med banning ? Det er ikke akkuratt sånn at jeg tror alle fra Jessheim råner og alle fra verdal har vunnet i lotto. Bare fordi du ser 0,0001% av nordlendingene på tv som banner (I overdrevet format) så vil det ikke si at resten gjør det 7197429[/snapback] Hehe, er selv fra Lofoten, og må nok si meg ganske så uenig i inlegget ditt. Jeg lover deg at folk i Lofoten banner mer en folk flest på sørlandet spesielt. OG la oss forestille oss en situasjon. En mann i Oslo faller og slår kneet+ hull i buksa, "Pokker!" kommer det fra Oslo mannen, mens JEG gjør det samme "Dæven han røkk salt i hælvetta, dein saatans førpulte fett boksa" elsn Unnskyld for ordbruk, men prøver å få frem ett poeng her Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Dette høres ut som hvilken som helst elev fra Parken Ungdomsskole i Narvik. Bare for å presisere hvor fælt det er. Meg: Så skal du henge deg på Last.fm gjengen?Vedkommende: næi Meg: Hvorfor ikke? Vedkommende: førdi d e "nytt" å ekke populært blant ungdomma i narvik, d ekke på mote ennu, men når d kommer som mote, å alle andre blir me, da ska æ å Hjelp.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Dette høres ut som hvilken som helst elev fra Parken Ungdomsskole i Narvik. Bare for å presisere hvor fælt det er. Meg: Så skal du henge deg på Last.fm gjengen?Vedkommende: næi Meg: Hvorfor ikke? Vedkommende: førdi d e "nytt" å ekke populært blant ungdomma i narvik, d ekke på mote ennu, men når d kommer som mote, å alle andre blir me, da ska æ å Hjelp.. 7229209[/snapback] Høres ut som en gjennomsnittlig tenåring det der... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 haha, klassisk det der... ush.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Legg merke til hvor my han banner... Må jo komme fra nord :!: 7196862[/snapback] Hvorfor forbinder du nordlendinger med banning ? Det er ikke akkuratt sånn at jeg tror alle fra Jessheim råner og alle fra verdal har vunnet i lotto. Bare fordi du ser 0,0001% av nordlendingene på tv som banner (I overdrevet format) så vil det ikke si at resten gjør det 7197429[/snapback] Det første jeg så da jeg gikk forbi en Narvesenkiosk i Verdal var "Vi gratulerer en av våre spillere med 500 000 kr i Flax". Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hehe var jo litt gullkorn da.. Han snakker jo bare om Pes6.. Surrer også noe værre.. Ser ut som det er skrevet mens han var drita.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kan noen oversette? Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Kan noen oversette? 7373914[/snapback] KA? Jada. Jeg har et par slike 12-13 åringer på MSN (som la MEG til). Og de forstår ikke nordnorsk. Jeg LER. Han trodde jeg snakket nynorsk, og da vet han ikke hva nynorsk er. Vi snakker jo alle tilnærmet nynorsk når vi snakker dialekt. Det er jo grunnet han som gikk seg en tur rundt omkring hele norge for og lage et språk som var TOTALT norskt og det er NYNORSK, dette skulle han lage av dialekter i landet. Jeg hadde foretrekt gammelnorsk. Mere norsk får du det ikke. (har ikke noe skikkelige gode kunnskaper om gammelnorsk, so corect me if im wrong). Edit: ORD Delings feil. HAHA. AMO wassn't here, i was here. Endret 30. november 2006 av narutofan Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vel, det jeg syns var morsomt (og det jeg helt klart mente trådstarter syntes var morsomt...) at han helt tydelig har vanskelig for å bestemme seg for hvem som er best av FIFA eller PES, selv om han helt tydelig synes kun en av dem er best. "Oi, han der er FIFA-fanboy, nei, hmm, han er PES-fanboy gitt, eller...? Er han FIFA-fanboy likevel kanskje?" Er vel hva man muligens kan kalle et objektivt syn uttalt på en særdeles subjektiv måte. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vel, det jeg syns var morsomt (og det jeg helt klart mente trådstarter syntes var morsomt...) at han helt tydelig har vanskelig for å bestemme seg for hvem som er best av FIFA eller PES, selv om han helt tydelig synes kun en av dem er best. "Oi, han der er FIFA-fanboy, nei, hmm, han er PES-fanboy gitt, eller...? Er han FIFA-fanboy likevel kanskje?" Er vel hva man muligens kan kalle et objektivt syn uttalt på en særdeles subjektiv måte. 7401646[/snapback] Hmm, hvis jeg klarte å lese det riktig, så merker jeg det. Ja, jeg er helt klar over at PES eier FIFA, men med FIFA er det noe annet. Noe sånt... Det viktigste er at det gjør vondt å lese. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bra fifa het fifa og ikke fyfa, . Noen som skjønte den? "hei skaft mæ fifa07 (æ va Pes6 fans! ) og den va jævlig bra Anbefales . den va bedre enn de ander fifaen" hadde blitt med de tre siste ordene "de ander fyfaen" Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bra fifa het fifa og ikke fyfa, . Noen som skjønte den? "hei skaft mæ fifa07 (æ va Pes6 fans! ) og den va jævlig bra Anbefales . den va bedre enn de ander fifaen" hadde blitt med de tre siste ordene "de ander fyfaen" 7403662[/snapback] Han "var" PES fan. Han synes Fifa 2007 var bra, og annbefaler det. Men det siste vet jeg ikke hva betyr. "de ander fyfaen". Kan ikke tenke meg hva som skulle stå der viss det var skrivefeil i "ander". Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ja, men i steden for fifaen hadde det blitt fyfaen, fy faen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå